Bilulykke

Sinus84

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
I helga har jeg som tidligere nevnt vært på besøk til søsteren min på sunnmøre. Idag skulle jeg hjem igjen. Dårlig vær og snø gjorde at jeg var glad for at jeg enda ikke har skiftet til sommerdekk. Men det var det ikke alle som hadde gjort. Etter å ha kjørt forbi Ålesund på vei nordover ble bilen jeg, ungene og mamma satt i stående fast pga en trailer med litt problemer. Bak meg sto pappas bil. Så kom det en bil med sommerdekk skliende forbi pappa og rett i bilen min!! Slo hodet mitt men alt jeg tenkte på var å sjekke ungene. Skjønte ikke at det var en bil som hadde kjørt på oss før en liten stund. Alt står HELDIGVIS bra til med oss alle. Oda og Daniel ble veldig redde og det tok tid å roe dem ned. Bilen min er veldig skadd men vi fikk den hjem (pappa kjørte min og vi (mamma, ungene og jeg) tok hans bil. Blir lenge til jeg drar på en lengre biltur med ungene for dette var langt fra noe gøy!! Griner bare jeg tenker på det som har skjedd, tenk om det hadde gått verre? Er så ufattelig lykkelig over at ungene sover søtt i sengen sin og at mamma og pappa også er i god behold. Jeg har ikke råd til å miste noen av dem!!

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10000146

uff,så ekkelt!!!!
men så bra at det ikke gikk veldig galt, skremmende det der..

Å gosh! Så jo det der på nyhetene i stad jo![&:]

Så bra at det gikk fint med dere. Sånne opplevelser setter en skikkelig støkk i en.[8|]

Nei uff så ekkelt! Så godt at alt er bra med dere alle.[:)]
Er så skummelt i disse tider når været er upålitelig og folk kjører på sommerdekk.[&:]

ORIGINAL: Luna_girl

uff,så ekkelt!!!!

stakkar deg da.. det er godt det gikk bra men skjønner du ble redd. hadde jeg blitt også spes fordi jeg er blitt mamma.. ( utrolig hvordan jeg ser på ting med nye øyne nå du) og skjønner at de små ble redde.. godt du fikk roet de ned og trøstet. Og godt det gikk bra med amman og pappan din..
*klemmepå*

vi kjørte også hjem fra ålesund i går, men tydlivis kjørte vi i riktig tid, veien var ikke så ille da vi kjørte der... men kjempe gla for at det gikk så bra!!! 

Åh nei[:o] huff..det hørtes ikke bra ut!! Så bra at det gikk bra med deg, barna og foreldrene dine!!![:)][:)][:)] Det er det aller viktigste!!!![:)][:)][:)]

uff å uff!! grøsser når jeg leser det... Godt det gikk bra med dere:)
(derfor har jeg aldri skjønt hvorfor man skal få BOT om man kjører med vinterdekk litt lenger...)

ORIGINAL: Charlotte B

uff å uff!! grøsser når jeg leser det... Godt det gikk bra med dere:)
(derfor har jeg aldri skjønt hvorfor man skal få BOT om man kjører med vinterdekk litt lenger...)

mhm...

skal til lege snart jeg. i natt har d blitt lite søvn pga hodepine og kvalme. Måtte kaste opp mer enn jeg har kan huske... Mannen min lurer på om det er hjernerystelse (jobber i ambulansen) Men ungene er heldigvis i storform:)

huff, for en forferdelig opplevelse!!!
*klemmer*

Uff så skummelt!
Godt det gikk bra med dere!

ORIGINAL: Luna_girl

uff,så ekkelt!!!!

Huff, det var nå enda godt det gikk bra med dere alle sammen![:)]
Selv mistet jeg storesøsteren min i en bilulykke i januar i år, bare noen få dager før veslejenta mi kom til verden. Hun ble bare 22 år gammel. Så vet litt hvordan du har det. Blir selvfølgelig ikke det samme, dere gikk det jo bra med![:)] Men det setter en støkk i en ja..

ORIGINAL: fru gravdal

stakkar deg da.. det er godt det gikk bra men skjønner du ble redd. hadde jeg blitt også spes fordi jeg er blitt mamma.. ( utrolig hvordan jeg ser på ting med nye øyne nå du) og skjønner at de små ble redde.. godt du fikk roet de ned og trøstet. Og godt det gikk bra med amman og pappan din..
*klemmepå*

ammer, så må signere denne [:)] 

Får frysninger!! [&:] Godt allt er bra med deg og familien din!!

ORIGINAL: Hanne K.T

Huff, det var nå enda godt det gikk bra med dere alle sammen![:)]
Selv mistet jeg storesøsteren min i en bilulykke i januar i år, bare noen få dager før veslejenta mi kom til verden. Hun ble bare 22 år gammel. Så vet litt hvordan du har det. Blir selvfølgelig ikke det samme, dere gikk det jo bra med![:)] Men det setter en støkk i en ja..

Huff så trist å høre om søsteren din!! Kondolerer så masse!!

Ble sendt på røntgen etter legetimen men de fant ingenting så da går vel kvalmen og hodepinen over etterhvert:)

Uff, det hørets ikke bra ut. Er så glad for at alt er bra med er alle! Tror jeg hadde blitt så redd dersom noe hadde skjedd nå når man har barn i bilen.

Skjønner at du ikke har lyst på ny langtur med det første.

Kos deg ekstra med de små!!

Back
Topp