Biltabber

Stilte inn speilene feil. På en smal vei trodde jeg at jeg stod langt på siden men stod midt i vegen nesten. Bremset helt opp og den i møtekommende bilen kjørte og kom borti speilet. Heldigvis ingen store skader :p

Rett etter at jeg fikk lappen fikk jeg en motorsykkel i fronten. Jeg hadde egentlig vikeplikt, men han kan umulig ha holdt fartsgrensen, for jeg så ham ikke før han var ved siden av meg. Han mistet en plastbit, og jeg fikk en liten bulk.
Mistet et speil pga en egoistisk lastebilsjåfør. (Jeg skulle ut på motorveien, og så i speilet at han gasset på for ikke å slippe meg inn.)
Og så hadde jeg en tur i autovernet pga speilblanke veier og overraskende slitte dekk. Plasten i fronten sprakk pga kulda. Kjøpte nye dekk dagen etter...

Veldig få. Rygget på en stein en gang. Veldig flaks, bilen fikk faktisk ikke ett eneste merke eller ripe eller skramme!
Men stod parkert på Ullevål sykehus da bestefar hadde hatt et massivt hjerteinfarkt. Med den lånte bilen til pappa. Noen rygget og kjørte inn i bakskjermen og fikk store riper og merker. Kosmetiske skader for over 30 000! Ingen lapp eller noe lå på bilen da jeg kom ut. Og pga dette var når de pusset opp noe parkeringer og sånt, så hadde ikke sykehuset kameraovervåking på området akkurat de ukene..... Pappa var så fornøyd.... :P

Svingte unna et dyr og meide ned et skilt dagen etter at jeg fikk lappen... Var litt gjørmete, og det pissregna, så jeg mista veigrepet da det ene dekket skled ut i grøfta.

Og så har jeg hatt russebil.

En gang i usa tok hele støtfangeren. ..ikke billig lol.
En gang skrapet et hjørne på en låve så bilen fikk en bulk på siden og ble helt rød.... fiksa alt hjemme så det kostet meg bare to timer den dagen

Jeg brukte bilen til mamma engang og bompa kjæresten min ! Haha.. ble ikke ett merke på noen av bilene ^^

1
En buss kjørte ut fra holdeplass rett foran meg i 80 sone, så da valgte jeg å bytte til for å unngå kollisjon, og heller skrape av litt av ene baklykta mot bussen jeg la meg foran i fila ved siden av, istedenfor å krasje rett i bussen foran meg i typ 60km (hadde ikke rukket å bremse til lavere fart enn det før det hadde smelt).

Back
Topp