Biltabber

1! Rev av eksosanlegget på min første bil. Og det er eneste skaden siden jeg fikk lappen for 6 år siden :D

Har laget bittelitt merke mot en litt for høy kant. Ellers lite. Men bilen har både blitt krasjet i og bulket av andre. (Ble påkjørt en gang, fått bulker på parkeringsplass og mistenker eksen for å stå bak ene bulken på siden. Han blånektet men mini sa pappa hadde lager høy lyd med bilen)

Ingen.

1 krasj med hjort
1 bulk etter påkjørsel
2 skraper da eg rygga og muren stod i vegen
1 knust sidespegl på smal veg

Alt var første 2 årene med lappen. Kjørt skadefritt dei siste 13 åra. (Bank i bordet)

Kjørte utfor en 2-3 meter høy, loddrett skrent pga speilglatt vei. Bilen bare skled ned bakken, alternativet var å treffe bilen til idioten som mente han kunne kjøre opp bakken mens jeg kom seilende nesten sidelengs. Da måtte jeg bare vrenge over og få bilen av veien. Bilen ble ikke skadet i utforkjørselen (Volvo...), men da Falck do den opp igjen fikk den alle rør og slanger under revet av pga en jernstang som sto i skrenten. Festlig.

Tja, var av veien 2 ganger det første året, en på vinterføre og en på sommerføre. Selvforskyldt.

En gang av veien på vinterføre det første året forskyldt av andre.

Det må være det tror jeg på 18 år.

Og så ble vi kjørt inn i på en parkeringsplass en gang, vi stod stille og den andre bilen skrapte opp hele førersiden.. Heldigvis satt samboer inni og sov mens jeg og ungene var ute. Ellers hadde ikke den skyldige innrømmet noen ting...

Vi fikk det dekket

Ellers kommer det jo alltid noen småbulker og merker jeg ikke aner hvor kommer fra...

2
En gang i smalt parkeringhus

Da vi kjørte utfor på vinteren og snøhaugen stoppet oss, hadde det ikke vært for den snøhaugen så hadde ikke jeg og kb vært her i dag. Ble bare lite merke foran på ene siden da for vi hadde vwldig lav fart

1 gang. Valgte å kjøre i grøfta da det stod mellom det å bilen foran, var speilblankt å ble bråstopp. Det funka dårlig :p så heller grøfta enn andres bil :p

Nå blr vi midt i skauen :p så har vel vært i grøfta mange ganger ;)

Jeg har punktert en gang hvis det regnes ? ;)
Også har jeg rygget med full guffe inn i en bil som hadde parkert på snuplassen vår midt på natta, på en plass uten noe utebelysning :p

Har totalvraket en bil etter utkjøring da jeg var 18. Ingen uhell seinere

Kjørte av speilet på bilen når jeg skulle rygge ut av garasjen. Tre måneder etterpå tar svoger det andre speilet i samme garasje:P

Heldigvis ingen uhell! :) bank i bordet

En selvforskyldt bulk, men de kant steinene var dårlig plassert :p
Ellers kjørt av veien på altfor glatte veier, sist når jeg var gravid med snuppa, var dårlig føre så kjørte sakte da, så har alltid havnet fint i snøen de 3 gangene det har skjedd ;)
Ellers har andre hvert mindre koselige mot bilene på parkeringsplasser, sist ved bhg hvor noen tar irritert over at jeg parkerte bak de :rolleyes: de hadde skrevet lapp om hvor dum jeg måtte være og fant en bulk på bilen etterpå (og ikke min skyld at de parkerte for nærme bilen foran, kan da ikke stå to meter bak en bil i tilfelle den har parkert dårlig heller)

Heh...
Jeg svingte en gang litt for brått ut av en parkeringsluke, og tok med meg lykta på bilen ved siden av.....
Ble visst litt for opptatt av å se gjenskinnet av bilen min som manglet et lys... -.-
Kjip lærepenge.

Ellers; Fikk slædd og kjørte av veien. Bulka bilen, slo ut lufta av dekket..
Kjørte i rekkverk (glatt.. brå sving...) så lykta datt ut :p

Og har havnet i grøfta X antall ganger. Men da uten skader på bil eller folk.

Jeg har rygget på søppeldunkene våre å bulka bakluka og jeg har rygga på bilen til pappa og stripet opp skjermen på dekket.

Kantkjørte den ene felgen :P

1. Rygget på et postkassestativ første helgen jeg hadde lappen [emoji23]

(Det var mørkt Og bilen hadde verdens dårligste ryggelys [emoji14])

Back
Topp