Bilsyk? (litt lang)

Trine83

Forumet er livet
I dag når jeg og Julie var på vei hjem fra byn, spydde Julie flere ganger på turen. Etterpå gråt hun en skvett, stakkar var sikkert litt redd[:(]. Stoppet i en busslomme for å tørke første gang, men jeg fant ut at jeg bare måtte komme meg hjem. For hun spydde en del. Da vi kom hjem, var hun helt fin i formen. Men hun hadde en bæsjebleie som var ganske tynn senere på kvelden. Så jeg er ikke sikker på om det var bilsyk hun var. Får se hvordan hun er i morgen. Men hvis hun blir bilsyk, er det noen som har noen råd mot dette??[8|] Har ikke lysst å sette bilstolen framover. Er jo så liten enda[X(]
Håper det bare var et engangstilfelle.
(Ble litt langt)

ok, har ikke hørt det selv, men kan jo hende det stemmer. Hun fikk smake en prikk med egg av meg, der vi spiste, kom jeg nettopp på. Kan jo kanskje være noe i det[8|] Jeg får se hvordan hun er i morgen og på neste biltur[:)]

får nesten håpe det var noe hun spiste da...og ikke d er bilsyke eller noe mer...
håper hun fikk opp det som skulle opp...kjassent med spy...[:'(]

Her finner du masse tips og råd: http://sikringavbarnibil.blogspot.com/2007/08/bilsyke-barn.html
Har slitt med bilsyke hos gutten min og... Jeg hadde han bakovervendt i forsetet, da gikk det bedre og det var lettere og følge med om han begynte å bli syk. [:)] Alt for å slippe og snu bilsetet. Men uansett; har også gørt det at de ikke kan bli bilsyke før rundt ett år, men mulig det er individuelt da. [;)]

Back
Topp