Bilstoltesten 2011 er klar.

*Angels*

Glad i forumet
Acta graco Belogic kom veldig dårlig ut pga 2 ting:
Vanskelig å montere korrekt, pluss at de fant mange skadelige stoffer i bilstolen.

Her er testen

Britax er ikke testet engang! =(

Jaja har acta graco  vi, og er fornøyd. Mitt forrige barn overlevde så går nok bra denne gangen også ;)

Hmm.. vi kjøpte acta graco belogic fordi det sto så mye bra om den.

Men vi har ennå ikke brukt den, så kanskje vi skal bytte den.. hva ville dere ha gjort?
?

Najja skrev:
*EnSolstråle* skrev:
Hmm.. vi kjøpte acta graco belogic fordi det sto så mye bra om den.

Men vi har ennå ikke brukt den, så kanskje vi skal bytte den.. hva ville dere ha gjort?
?

Ville helt klart ha beholdt det - setet gjorde det bra i den svenske plustesten. Hvis du leser den testen fra forbrukerrådet nøye, så ser du at det tingene det dumper på kanskje ikke er de viktigste for dere?
Jeg misliker selvfølgelig at det er ftaler eller hva det var i stoffet. Håper at Acta Graco forbedre seg der. Samtidig synes jeg at det viktigste er hvordan setet gjorde det på kollisjonsbiten, og der kom det jo bra ut:)

Ja leste litt mer etter jeg skrev og er trygg på at det er god stol. :D
Det var pga kollisjonstesten og at den hadde blitt godkjent gjennom den svenske testen at jeg valgte den stolen i første omgang.
Men den trekker mye ned for den var vanskelig å feste i bilen står det i testen. Ble usikker om vi gjorde det rett når vi prøvde den i bilen, syns ikke det var så vanskelig egentlig.

Back
Topp