Bilstolpose

Eskimonika

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
August 2018
Septemberhjertene 2018
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Tenker en bilstolpose til september-babyen kan være veldig kjekt.

Hvilken vil du anbefale eller ikke anbefale og hvorfor?

Har foreløpig bare kikket litt på Easygrow lite og mini.

Vi har kjøpt voksi move :) Anbefalt av de fleste rundt meg og virker veldig grei, prøvd i bilstolen og vognen :)

Vi har Voksi Move og er veldig fornøyd :) Den er ganske tykk men hun er født i desember og det var mye kaldt når hun var nyfødt og kald så det var veldig fint da. Nå som hun er større og varmere er den til tider litt varm, spesielt siden vi har varm garasje. Men det er kjekt på vei til og fra garasjen hvis vi kun bruker bilstolen for hun ligger så lunt og godt samt hvis vi er borte på besøk og bilen er kald (vi tar med bilstolen inn). Er det veldig kaldt er den helt passelig.

Vi har Voksi Move og er veldig fornøyd :) Den er ganske tykk men hun er født i desember og det var mye kaldt når hun var nyfødt og kald så det var veldig fint da. Nå som hun er større og varmere er den til tider litt varm, spesielt siden vi har varm garasje. Men det er kjekt på vei til og fra garasjen hvis vi kun bruker bilstolen for hun ligger så lunt og godt samt hvis vi er borte på besøk og bilen er kald (vi tar med bilstolen inn). Er det veldig kaldt er den helt passelig.

Som jeg skulle sagt det selv. Brukt vår til to barn og veldig fornøyd.

Ja, tenker det er veldig greit å ha babysete med pose stående inne, men usikker på om det er nødvendig med de som virker tykkest ift en litt tynnere og så evt ekstra teppe de få dagene det virkelig er kaldt.
Også synes jeg ikke det var så lett å få sammenlignet.

Noen spesiell grunn til at dere har valgt voksi move fremfor andre bilstolposer?

Jeg har kjøpt Easygrow Mini etter anbefaling fra min søster. Jeg har også termin i september, førstegangs, og for meg virker det som en jungel med utstyr til mor og barn[emoji28]

Tanken min er å selv finne utstyret jeg ønsker ut fra mine kriterier, for så å forhøre meg med venner og familie angående deres erfaringer om det konkrete produktet jeg ønsker.[emoji4]

Ja, tenker det er veldig greit å ha babysete med pose stående inne, men usikker på om det er nødvendig med de som virker tykkest ift en litt tynnere og så evt ekstra teppe de få dagene det virkelig er kaldt.

Noen spesiell grunn til at dere har valgt voksi move fremfor andre bilstolposer?

Den var på,50% salg derfor ble det den. Vær veldig glad for at den har vært litt tykk. Man kan bare åpne opp litt hvis det blir for varmt.

Vi har en tynnere variant og har bare et teppe inni når det er skikkelg kaldt :-) Det fungerer veldig bra og er kjekt at posen da kan brukes vår, høst og vinter :-)

Vi har en tynnere variant og har bare et teppe inni når det er skikkelg kaldt :) Det fungerer veldig bra og er kjekt at posen da kan brukes vår, høst og vinter :)
Er det jeg tenker. Med september-baby kan været være alt liksom.
Hvilken pose har du da?

Er det jeg tenker. Med september-baby kan været være alt liksom.
Hvilken pose har du da?
Ser den. Vi fikk nå i januar og har jo klart seg bra med den selv om det har vært mye kaldt!
Vi endte opp med en voksipose men finner ikke noe spesifikt navn på den :wideyed: står bare design by voksi. Kjøpte på salg da vi egentlig ikke hadde tenkt å ha bilstolpose ;)

Har easygrow mini og er veldig fornøyd med den, men den er veldig varm. Ville nok ikke brukt den i september, så enten bare brukt teppe til det ble litt kaldere og så ta den i bruk eller kjøpt en tynnere pose og heller brukt et teppe i tillegg når kulda kommer.

Fordi hun ble født tidlig på vinteren, rett og slett. Hadde det vært en hvilken som helst annen tid på året hadde jeg nok valgt en tynnere.

Her er det fordi garasjen vår er lukket, men samtidig ikke. Så vi trenger ikke skrape bilen, men det er kaldt inni. Såpass at jeg til og med sliter litt med hunden i den på de kaldeste dagene de første minuttene etter start. Og ble fort -20 noen dager her. Da bruker jeg heller en som er varm og åpner. Skal bruke den i bagen også.

Back
Topp