Bilstolpose

Styx

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Hei! Vi skal jo få vinterbarn og disse skal vel til tider fraktes i bil. Dette blir sjelden for meg som ikke har bil, men det vil nok skje noen ganger. Hva tenker dere om bilstolpose? Jeg lurer på om jeg skal prøve å strikke en. Barna skal jo ikke ha dunjakke-/dress i bilsetet fordi dunet hindrer beltene i å funke. Men de bilstolposene man får kjøpt festes vel på innsiden?
Noen som har erfaringer om hva som er lurt?

Vi har kjøpt dun-bilstolpose. Den fester man selen inni. Å så kan den glides helt opp etterhvert som det blir varmt i bilen. Tenker det er mest praktisk enn å ha på mye klær som man ikke får tatt av før man evt stopper :)

Vi har også kjøpt bilstolpose i dun. Babyen kommer midt i den kaldeste tiden (gjerne minus 20-30), så det var noe jeg så på som en nødvendighet :)

Vi kjøpte den voksi move bilstolposen, jeg kan ikke strikke så vi måtte kjøpe:p

Sniker fra desember.

Vi kommer til å kjøre endel og har kjøpt bilstolpose. Det er mitt første barn men jeg har blitt anbefalt det av mange. Det er hull til beltene så de festes tett inntil kroppen, ja :)

Har strikket en inspirert etter move posen fra voksi :-) mangler å sy inn dyne og stoff, så er spent på resultatet blir det krise er det tenkt å kjøpe en mive fra voksi

Jeg har lurt på easy grow mini evt easy grow lite siden de kan brukes som vognpose også på vår/sommer/høst. Men ser så mange skriver om voksi-posene. Noen som har erfaring med en, evt begge? Pris er ikke så farlig så lenge den er bra.

Har ikke bilstolpose. Vi kjørte veldig lite bil i Norge og hadde parkeringsgarasje så vi så ikke poenget.
Her er ikke temperaturen så lav at vi trenger tenke på det.

Jeg har to høst/vinterbarn fra før og det har jeg faktisk aldri savnet. Men det er sikkert kjekt. Bare ser for meg at ungene fort blir veldig varme når bilen også er veldig varm. :happy:

Jeg har lurt på easy grow mini evt easy grow lite siden de kan brukes som vognpose også på vår/sommer/høst. Men ser så mange skriver om voksi-posene. Noen som har erfaring med en, evt begge? Pris er ikke så farlig så lenge den er bra.

Vi har gått for Voksi, både til bilstol og vogn, fordi vi får baby tidlig på vinteren og jeg vil bære sikker på at det blir varmt nok. Jeg har jo ikke prøvd de ennå men de virker veeldig gode!

Vi har bilstolpose fra 7 a.m enfant som vi brukte til vår første. Elsket den posen, da kunne jeg bare legge babyen ned i stolen i bare body og bukse/tynn dress. og når det ble varmt i bilen så var det bare å åpne posen :)

Back
Topp