Bilstolpose

Vi hadde ikke, og skal ikke ha nå heller. Vi har webasto og annen varme på bilene, så vi bare forvarmer bilene før bruk. ( trykker bare på appen eller fjernkontrollen)
Har på litt varmere klær før avreise. Har også brukt et teppe over.

Jeg har faktisk sydd en! Og håper at den blir brukt. Veldig enkel sak egentlig om man liker å sy. I tillegg trenger den ikke koste mye! Bakdelen er at jeg brukte litt vel tykk dyne til innmaten... Siden jeg selv er av den frosne sorten. Men det hadde ikke vært nødvendig...

Jeg har faktisk sydd en! Og håper at den blir brukt. Veldig enkel sak egentlig om man liker å sy. I tillegg trenger den ikke koste mye! Bakdelen er at jeg brukte litt vel tykk dyne til innmaten... Siden jeg selv er av den frosne sorten. Men det hadde ikke vært nødvendig...

Har du brukt en "oppskrift"? :) Jeg vurderer også å sy, men må kjøpe bilstol først. Og så er jeg litt usikker på om jeg skal bruke dyne eller tjukt ullstoff inni.

Voksi move er kjøpt.
Det er første gang vi/jeg kjøper bilstolpose. Synes det virker så praktisk, og greit. Vi har kjørt mye, og langt med lille 2014 og brukt pledd, og forskjellige klær strikket av Svigermor. Tenker det blir lettere med en god bilpose. Det er jo bare til, og åpne glidelåsen om det er varmt i bilen :D

Back
Topp