Bilstolpose

Vi har kjøpt denne :) syns de er dyre, men ønsket meg virkelig en slik bilstolpose denne gangen :) ImageUploadedByBV Forum1461609648.492239.jpg

Nesten så jeg vurderer å kjøpe den ❤️ Vi har kjøpt vognpose (med forlenger) i akkurat denne typen - i grå. Elsker den ❤️

Da Jr var liten så hadde vi ikke bil og var kanskje på 2-3 turer i bil det første året og da i ferdig oppvarmet bil... Må vise denne til mannen min når han kommer hjem i kveld kjenner jeg :D

Ja, dem er knallfine:D Har kjøpt den grå lammeskinnsposen i samme merke også:p
Kjekt å ha;)

Har kjøpt den lyseblå fra easygrow den virker kjempegod, og er veldig fin er i bambus, så den puster og er vannavstøtende

Jeg har aldri hatt det til mine. Men denne gangen har jeg faktisk kjøpt en. Nesten den eneste tingen jeg har kjøpt også. Og vi gikk for en easygrow pose. Den virker veldig bra. Jeg ser frem til å slippe å kle på baby noe ekstra. Bare putte oppi sete og lukke igjen posen.

Vis vedlegget 173789

Mormor har strikken denne som vi skal bruke på høsten (og evt våren igjen, om den passer) + at vi kjøper en dunpose til vinteren :-)
Brukte den der til begge mine. Får en nystrikket en nå ❤ Har ikke brukt annet om vinteren. Har heller hatt et hjemmestrikket ullteppe over om det trengtes + at bilen ikke har vært iskald. Aldri hatt kalde barn med det :)

Vi har kjøpt Voksi Move bilstolpose:)
ImageUploadedByBV Forum1461626321.270803.jpg

Brukte den der til begge mine. Får en nystrikket en nå ❤ Har ikke brukt annet om vinteren. Har heller hatt et hjemmestrikket ullteppe over om det trengtes + at bilen ikke har vært iskald. Aldri hatt kalde barn med det :)
Jeg har tenkt det samme, kommer til å få to strikkede kjøreposer av min mor i forskjellig størrelse, og har mange strikkede tepper i ull jeg kan ha oppå om det blir kaldt :)

Jeg har Voksi move, etter flere anbefalinger. men tror nok bare den vil bli brukt på de kaldeste dagene i vinter , da vi har det ganske varmt i bilen så redd for at det vil bli for varmt også. Så heller bruke pledd o.l til og fra bilen :)

Last edited:
Vi har kjøpt maxi cosi. Den er ikke veldig tykk, så kan brukes hele året. Med en ulldress om vinteren tror jeg det vil fungere greit.

Lurer på å kjøpe sånn Voksi, men når fort trenger de det liksom? Har jo ikke barn fra før, og har lite peiling på akkurat det... :( Det er vel litt varmt i august/sept til å bli puttet inni noe sånt?

Vet du om denne vil passe til Maxi-Cosi Cabriofix barnesete?

Ingen anelse dessverre, men hva er d som gjør at d passer eller ikke? Jeg kjøpte den før jeg kjøpte bilstol:p

Back
Topp