Bilstolpose

Jeg vil anbefale deg å kjøpe det nå når det er tilbud i så fall :) eller kjøpe sånn som vi har - kombinert bilstolpose og vognpose :)

Alle jeg kjenner med sånn pose er utrolig glade for at de har det.. Det vil ikke hjelpe med forvarma bil når man må ut i kulda med babyen, og det å sitte tjukt påkledt anser jeg som uforsvarlig.. Så for tryggheten og komfortens skyld vil jeg absolutt anbefale det! :) jeg angrer på at vi ikke kjøpte til storebror..
Godt poeng. Bor i borettslag, så vi har ikke bilen umiddelbart utenfor ytterdøra.

Behovet for pose vil jo variere ut fra om man har mulighet til å forvarme bilen, om man har kort eller lang vei å gå til bilen osv. Der er en slik ting som ikke er must have, men som for mange er kjekk å ha :)
Godt poeng det med lang eller kort vei til bilen.. ;) for min del står den i garasjen og det er ca 4 m å gå :p hadde berre eit teppe oppå lillemann til og frå bilen.

Godt poeng det med lang eller kort vei til bilen.. ;) for min del står den i garasjen og det er ca 4 m å gå :p hadde berre eit teppe oppå lillemann til og frå bilen.
Men er vel ikke bare til og fra hjemme du skal gå? Eksempelvis om du skal hente barn noe sted, inn i butikken, på kjøpesenter, til familie, helsestasjon, lege etc :) her har vi typ 50-70 m til helsestasjonen fra parkeringsplassen - alt for langt med bare et tynt pledd/teppe :p

Men er vel ikke bare til og fra hjemme du skal gå? Eksempelvis om du skal hente barn noe sted, inn i butikken, på kjøpesenter, til familie, helsestasjon, lege etc :) her har vi typ 50-70 m til helsestasjonen fra parkeringsplassen - alt for langt med bare et tynt pledd/teppe :p
Sant det og. ;) Har vært heldig sånn sett, sia det ikkje har vært kaldt denne høsten/vinteren (før no) ;)

Er det noe vi trenger? Bor et sted hvor det i mai/juni kan være alt fra 6-20 grader, men mest sannsynlig 10-15.
Fikk i september 2014 (den sommeren som var sp varm) og vi brukte aldri bilstolposen.

Brukte den mye sist, hun er født oktober 2010 og det var veldig kaldt den vinteren.
Vi avventer å kjøpe nå, om ikke jeg tar feil så har vi fortsatt vår på utlån, så skal se om jeg husker hvem som har den :-)

Jeg så ikke behovet for der på min junis...men vet mange hadde det...mange var fornøyde..mens de fleste syntes de var litt dumt å..fordi de er tykke...og bilen blir fort varm...så de måtte stoppe fort å dra ned glidelåsen..

Selv hadde jeg alltid setet inne..og hadde dieselvarmer for de kalde dagene... Nå har vi garasje i huset...som enda ikke har bikke under 10 grader...passet på å ha en tynn ulldress eller noe sånt over klærne når det begynte å bli kaldt...og,la over teppe når vi gikk ut av bilen...

Får se når den tid kommer om vi har behov eller ikke her :)

Back
Topp