Bilstolpose

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Heidi

Guest
Skal dere ha det?
Om dere skal, hvilken skal dere ha?

Har ikke hatt det til de andre to,, og tror ikke vi ender med det til denne heller.

Jeg har strikket teppe til dem, det har de to eldste glede av i bilen om vinteren fortsatt, og strikker en ulldress til lille nå, så bilstolpose er ikke prioritert

Har easygrow etter storesøster så skal bruke den nå også.

Har kjøpt Voksi Move. Den er kjempegod (hadde den sist også). Så slipper vi å alltid måtte kle på ungen så masse uteklær. Bare å stappe ungen oppi posen ;)

Absolutt, noe av det mest geniale vi har hatt til våre to vinterbarn - som 3dje nå skal få bruke. Første hadde odenwalder, andre hadde voksi move. Voksi move posen blir brukt nå igjen

Vurdert mye frem og tilbake, men tenker at det er ikke såååå lenge vi kommer til å få bruk for den så derfor droppet vi det. Tror jeg hadde kjøpt om jeg hadde termin i 2015.
Kjøpte en "sovepose" for bilbruk på hm som passer ca de 2 første månedene. Etter det blir det teppe :)

Skal absolutt ha det. Er noe av det mest geniale utstyret vi hadde sist. Hadde Putteposen fra Cuddle.dk til forrige, men vurderer å bytte til Voksi Move. :-)

Tenkte ikke vi skulle d , men så fikk vi tilbud om en til 50 kr som var omtrent ikke brukt så tenker å prøve ut d :) aldri hatt før :)

Har overtatt en voksi som er brukt av en liten en i noen mnd :) syns de virker så greie med tanke på å slippe å kle på så alt for mye uteklær når man bare skal en tur på butikken eller på besøk :)

Jeg har ikke kjøpt det, men har lagt av penger til å kunne kjøpe det dersom behovet skulle melde seg etterhvert :-)

Har odenwalder dun etter nr 1. Kjøpte brukt, så den synger litt på siste verset (litt dun som faller ut av en dårlig søm). Men den blir like gullegod denne gangen tror jeg. Brukte nesten ikke yttertøy i de minste størrelsene når vi hadde denne.

Hadde egentlig bare tenkt å bruke dyna til vogna eller ullpledd, men fant til slutt en til 179kr, så da slo jeg til. Syns det var greit med en som kunne bli sittende på bilstolen :)

Til eldste sydde eg sjøl, men va jentefarga, så eg kjøpte svart voksi move t småen, denne skal brukast igjen til magetrollet :)

Har arva en av søstera mi, så skal i allefall prøve den og se om vi vil bruke den :-) Usikker på hva den heter faktisk, har ikke studert den så nøye..:-P Vet bare at den er svart, haha:D

Har lilla Voksi Move fra forrige, veldig fornøyd:-D Blir brukt denne gangen også (glad vi får jente, syns lilla passer best til jenter:-P )

Back
Topp