Bilstolpose

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Har noen kjøpt det?
Skulle EGENTLIG arve/kjøpe brukt. Men så er det maxi cosi pose så jeg tror det bare er åpning til 3 punkts seler.. Det hadde ikke jeg tenkt på! Og vårt bilsete har 5punktsseler.

Tenker på både voksi move og easygrow mini? Meninger/erfaringer taes imot (mens jeg venter på bekreftelse/avkreftelse på antall hull i den andre posen.... ) ;)

Sniker fra januar for å tipse om at Jollyroom fikk inn igjen Voksi Move i går etter å ha vært utsolgt lenge. De har blå og lilla på salg til 599:-)

Sniker fra januar for å tipse om at Jollyroom fikk inn igjen Voksi Move i går etter å ha vært utsolgt lenge. De har blå og lilla på salg til 599:-)

Står at det er utsolgt nå :)
Jeg endte opp med easygrow tilslutt :)

Vi kjøpte Reflex Lun mens den var på tilbud på Barnas Hus :)

Å, det gikk fort! Bra at du fant et annet alternativ:-)

Jeg har egentlig vært litt skeptisk til voksi posen fordi jeg er redd den blir for varm, så satser på at Easygrow passer vårt bruk ;)

Er førstegangs og synes det er så sykt mye utstyr man liksom må ha, så vil prøve å begrense det litt. Kommer ikke til å kjøre veldig mye, vi har oppvarmet garasje, så bilen er aldri veldig kald. Er ikke en dress og evt et teppe tilstrekkelig da eller MÅ man ha pose?? Spør for har som sagt ikke peil :p

Har kjøpt voksi move etter anbefaling fra flere venninner. Da slipper man å kle på babyen så mye,og det er dermed enklere pluss at de sitter tryggere i bilen. Klarte meg helt fint uten til førstemann altså,men må si jeg gleder meg til å ta den i bruk:)

Er førstegangs og synes det er så sykt mye utstyr man liksom må ha, så vil prøve å begrense det litt. Kommer ikke til å kjøre veldig mye, vi har oppvarmet garasje, så bilen er aldri veldig kald. Er ikke en dress og evt et teppe tilstrekkelig da eller MÅ man ha pose?? Spør for har som sagt ikke peil :p

Du MÅ ikke ha nei. Hadde det ikke til førstemann, men det var aprilbarn så mye varmere i været.

Tjukk dress bør du uansett ikke bruke i bilsete, da selene ikke kommer nært nok til kroppen, til at det anses som trygt! Så jeg synes det høres praktisk ut med bilstolpose :)

Man må absolutt ikke ha nei ;-) Storesøster ble født 5. februar og hadde aldri bilstolpose! Hun hadde en dress. Men så anbefaler de jo heller posen fordi da får du beltet helt inntil baby og det er mye tryggere i tilfelle kollisjon! Klærne er så fulle av luft som gir etter ved støtet som en kollisjon vil gi. Av den grunn har vi nå skaffet pose denne gangen :-) Men mitt tips er å kjøpe alt du kan brukt!!!

Back
Topp