Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voksi sinVi har Besafe izi go bilstol og trenger nå en pose til denne. Noen anbefalinger? Bør tåle kalde dager her på Østlandet i vinter.

Fikk ikke opp noe når jeg trykket på linken :/Vi å har besafe izi go stol, og kjøpte denne bilstol posen. http://lilleprinsen.no/epages/Lille...ctPath=/Shops/Lilleprinsen/Products/512770[1] Den er kjempe god og ikke minst veldig fin, lille sover som en engel hver gang vi er ute å kjører![]()
Har sett litt på voksi, vurderer absolutt den.Voksi sin![]()
Voksi er veldig aktuellVi har voksi move, og er veldig fornøyd!! Bor på østlandet selv![]()
Den skal jeg sjekke ut, ikke lest noe om den enda.Easygrow mini. Veldig fornøyd med den. Den er perfekt å bruke i vognbagen også.
Vi bruker denne i bagen på vogna også, nå som vi er ute å går på kvelden.. Og da bruker vi saueskinn under(siden den ikke har ull i bunn)! Og lillemann har holdt seg veldig god og varm! Så den kommer til å være genial på vinterenVoksi er veldig aktuell![]()
Det var merkelig, ikke noe problem her ihvertfallFikk ikke opp noe når jeg trykket på linken :/
Så bra!! Gled deg! Vi brukte vår opp til hytta idag! Gull verdtDa ble det voksi move. Gleder meg til å teste!![]()
Så bra!! Gled deg! Vi brukte vår opp til hytta idag! Gull verdtDa ble det voksi move. Gleder meg til å teste!![]()