Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voksi sinVi har Besafe izi go bilstol og trenger nå en pose til denne. Noen anbefalinger? Bør tåle kalde dager her på Østlandet i vinter.
Fikk ikke opp noe når jeg trykket på linken :/Vi å har besafe izi go stol, og kjøpte denne bilstol posen. http://lilleprinsen.no/epages/Lille...ctPath=/Shops/Lilleprinsen/Products/512770[1] Den er kjempe god og ikke minst veldig fin, lille sover som en engel hver gang vi er ute å kjører
Har sett litt på voksi, vurderer absolutt den.Voksi sin
Voksi er veldig aktuellVi har voksi move, og er veldig fornøyd!! Bor på østlandet selv
Den skal jeg sjekke ut, ikke lest noe om den enda.Easygrow mini. Veldig fornøyd med den. Den er perfekt å bruke i vognbagen også.
Vi bruker denne i bagen på vogna også, nå som vi er ute å går på kvelden.. Og da bruker vi saueskinn under(siden den ikke har ull i bunn)! Og lillemann har holdt seg veldig god og varm! Så den kommer til å være genial på vinterenVoksi er veldig aktuell
Det var merkelig, ikke noe problem her ihvertfall Men posen heter 7 AM ENFANT LS500Fikk ikke opp noe når jeg trykket på linken :/
Så bra!! Gled deg! Vi brukte vår opp til hytta idag! Gull verdtDa ble det voksi move. Gleder meg til å teste!
Så bra!! Gled deg! Vi brukte vår opp til hytta idag! Gull verdtDa ble det voksi move. Gleder meg til å teste!