Bilstolpose

Det trenger du absolutt ikke! Hadde bare god ullfleecedress og dyne eller teppe. Født tidlig i februar. :)

Hadde det til minstemann og jeg elsket den. Brukte den også i vognen.

Noen som har navn på gode bilstolposer? Hadde ikke til mine sist (fødd i mars) men nå må jeg kjøre og hente barna på skolen. Så nå hadde det kanskje vært praktisk:)

Jeg kommer til å kjøpe, og det er fordi det kan være kaldt i bilen når man skal starte den. I bilstolen skal man aldri ha tykke klær på, da disse gjør at beltene kommer lenger unna kroppen. Med en bilstolpose vil beltene ligge inntil kroppen, inne i bilstolposen. Vi har webasto for å forvaring bilen, men den kan ikke brukes på veldig korte turer. Som f.eks. Til butikken. Også synes jeg det er kjekt å kunne ha bilstolposen i barnevognen også. Istedet for en stor vognpose.

Det var noe av det lureste vi kjøpte til forrigemann, som måtte være med å levere dtorebror i bhg hver dag :)

Noen som har navn på gode bilstolposer? Hadde ikke til mine sist (fødd i mars) men nå må jeg kjøre og hente barna på skolen. Så nå hadde det kanskje vært praktisk:)[/QUOTE

Voksi (move?) tror jeg skal være veldig bra. Mange brukte på finn også, om man vil spare noen hundrelapper :)

Kan noen forklare meg den store forskjellen på vognpose og bilstolpose? Aldri hørt om bilstolpose jeg :o

Jeg kommer garantert til å bruke bilstolpose :) utrolig greit,brukte til tvilling jentene mine født i august. slipper yttertøy på feks, skulle det bli for varmt så lot jeg være å lukke posen. Har en voksi Move dun bilpose. Anbefaler den på det sterkeste ja:D

Jeg sikler etter den lilla til easygrow jeg :p

Jeg skal kjøpe:) Hadde ikke til jenta vår som er født i januar. Vet ikke hvorfor det ikke ble vurdert da.. Tror den blir nyttig i alle fall denne gangen :)

Kan noen forklare meg den store forskjellen på vognpose og bilstolpose? Aldri hørt om bilstolpose jeg :o
Bilstolpose brukes hovedsaklig i bilstolen, kan også brukes i vogn, men barnet vokser ut av den ganske fort, innen året. Vognpose brukes i vogn, og er større og som oftest tjukkere :-)

Bilstolpose var noe jeg savnet sist gang (aprilbarn) men aldri tok meg råd å investere i. Så denne gang skal vi absolutt kjøpe! Vi bor ganske langt nord, så her er det nesten et must. Bare styr å holde på med tepper ol :p

Hei! Jeg har termin helt i slutten av januar, så sniker litt hos dere også;)

Ville bare tipse om at Jollyroom har salg på Voksi move i blå og lilla, koster 599 istedenfor 799:-)

Har tenkt å skaffe bilstolpose, virker veldig kjekt. Men er det nok med posene du får kjøpt på hm og lindex? Eller er ikke disse noe?

Bilstolpose er et must her. Jeg har 2 andre som må leveres på skole/barnehage og da er det deilig å bare kunne hive babyen oppi posen :)

Back
Topp