Bilstolpose

Fikk en i oktober og min mor hadde strikket. Den ble aldri brukt, men det var fordi far leverte storebror, så jeg slapp ut i bilen.

De som sier det er smart er de som MÅ levere i Bhg eller skule tidlig om morningen

Tenker det er greit å ha når jeg skal hente og levere storebror i barnehagen, for da må vi ut og inn av bilen.. Men jeg har en bestemor som strikker bilposer, så slipper å kjøpe :)

Jeg har en liggende fra minstemann som jeg kommer til å bruke på de kaldeste dagene, og en strikkapose til de kjølige. Jeg må levere på to skoler OG i barnehagen, så vi skal bruke det. Merket hvor greit det var sist, så absolutt en hendig greie med vinterbarn.

Jeg hadde til minstemann, brukte den mye. Ikke angret i det hele tatt. Har den fortsatt, så kommer nok til å bruke den denne gangen også. :)

Jeg kommer ikke til å kjøpe det, fordi jeg ikke ser behovet i det hele tatt.

Vi har og kommer til å bruke den, bor 3 mil sør for Stavanger.

Vi brukte den hele vinteren med oktober baby! Brukte den i vogna i starten også da det var for varmt med voksi store posen. Litt stor var den og. Bilstolposen er og merke voksi! :)

Totalt bortkasta penger :( teppe og Evt dyne er mye bedre.

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har kjøpt. Mye pga sikkerheten til babyen. Med mye klær på sitter ikke selene like godt på kroppen, da en en sånn pose helt genialt... Mye lettere enn å kle av og på masse klær også, spesielt om det bare er snakk om en liten tur. Så jeg vil definitivt anbefale det.

Har kjøpt til denne. Blir en smule iskaldt her oppe.

Jeg hadde en til min forrige som ble født i august, ble brukt hver dag. denne lånte jeg bare, så nå skal jeg kjøpe meg en til lille nurket. Om det ikke er så kaldt, så er det allikavel greit at de ikke har så mye klær på seg i bilen.

Vi hadde ikke det til jenta vår som ble født i mai og vi savnet det! Skal helt klart kjøpe det denne gangen:) er ikke mye varmt i februar for en liten, fersk kropp

Hadde strikka bilstolpose til de to første og kommer til å strikke en denne gangen også. Ble brukt MYE. Fin å bruke både i bil og vogn når det er kaldt :)

Back
Topp