Bilstolpose :)

gutt09jente11

Forumet er livet
Har nettopp (med et sjokk) funnet ut at jeg skal ha nr 3, og for å bare forstå tanken litt, så har jeg begynt å se litt på babyutstyr igjen (har solgt og gitt bort det meste) :P

Hadde to sommerbarn sist, og følte ikke behovet for en bilstolpose, men nå blir det høstbarn, så tenkte det kunne være greit, når vi har to andre små barn som skal i bhg, så greit å slippe å kle på den lille så mye... :P

Har dere noen anbefalinger?

Bilstolen vil være en Maxi Cosi CabrioFix.

Voksi Move har jeg hørt masse bra om (har ikke selv, men kunne tenkt meg en!)

Jeg har kjøpt voksi move. Den passer veldig fint i bilsetet ihvertfall, har også maxicosi.
Vår baby er like rundt hjørnet og tenker som deg at det er kjekt ved henting og levering i barnehagen :)

Vi har voksi move, og den er kjempepraktisk! Trenger ikke noe mer enn lue på oppi, og om det er veldig kaldt får han et teppe over seg inni posen :) og når vi kommer hjem og han sover er det bare å åpne posen, så kan han sitte der og sove uten å bli altfor varm.

Vi hadde den baby nest fra barnas hus og var veldig fornøyd med den. Gratulerer så mye, forresten! -)

Gratulerer med graviditeten :-)
Har voksi urban og er fornøyd,men har ikke samme sete. Har besafe izi sleep :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

oddenwalder babynest. synes den var super og ville aldri vært foruten den i vinter/høst. vi hadde samme sete som dere:)

Vi har easygrow bilstolpose, og er kjempefornøyd med den. :)

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app

Kjøpte ikke så mye til augustbarnet vårt (har enfra før) men voksi move var en av få ting, og det meste brukte! Sparer mye tid, spesielt kjekt når det er eldre søsken som skal kles på òg :)

Kjøpte ikke så mye til augustbarnet vårt (har enfra før) men voksi move var en av få ting, og det meste brukte! Sparer mye tid, spesielt kjekt når det er eldre søsken som skal kles på òg :)

Ja, vi har to andre som skal i bhg også, så greit å gjøre det litt fort gjort til tider ja :D

har vosi move, elsker den og er i bruk daglig, både i bilstolen og i vognbaggen. enkelt og regulere temperatur siden det bare er og åpne glidelåsen :)

Back
Topp