Bilstolpose?!

gutt11og?

Elsker forumet
Ja, skal dere ha bilstolpose til novemberbabyen? :D
Vi hadde ikke til storebror (februar-unge), men jeg vurderer litt frem og tilbake nå..

Jeg kjøpte Easygrow mini (?) i sommer, og syns den virker helt genial :)

Har kjøpt voksi move brukt av ei venninne:-)

Voksi posen er genial oppi bilstolen, trenger ikke mye klær på mini når jeg skal levere i barnehagen med store søster :) er kaldt i nov/des til mars/april Kjøpte min brukt av ei betjent som hadde brukt denne på sin sønn i 4 Mnd. Den ble for liten tidlig og hun fikk i februar. Angret på at jeg ikke kjøpte det til store søster for ble altfor mye av og på kledning:)

:)

Jeg har kjøpt bilstolpose denne gang. Søstera mi hadde det, og det var veldig praktisk når de var små. Trengte bare ta på de en lue. Og enkelt å bare åpne så de ikke blir så varme hvis du bare skal inn i butikken en liten tur.

Jeg har kjøpt en brukt til 250 kr :) tenker at det er lett å selge senere igjen uansett....
Veldig greit om en bare skal svipp turer tenker jeg.. Og for øyeblikket har vi bare en bil, så jeg må nok kjøre gubben på jobb noen dager ;)

Jeg har kjøpt Easygrow mini bilstolpose men det var igrunn fordi tvillingbagene er bittesmå så har tenkt å bruke de oppi der...

Ja, kjøpte voksi move på salg :) hadde ikke til førstemann som er født på våren, men tenkte det kunne være greit å ha denne gangen.

VI hadde ikke til storesøster som komi september, og regner ikke med å skaffe til lillebror heller. Hadde ulldress og et teppe over i bilen og hun holdt seg god og varm på hver tur.

Vi skal ikke ha det. Vanskelig å finne uten dun (dunallergi i familien) og så fikk vi tre fantastiske kjøredresser i forskellige størrelser som kommer til å vare hele vinteren gjennom :)

Jeg vurdere dette og.. ! Mange som er så fornøyde :) Samtidig er det så mye som skal kjøpes inn og jeg er litt i tvil.. Har hørt mye bra om Voksi Move! :)

Ja, skal dere ha bilstolpose til novemberbabyen? :D
Vi hadde ikke til storebror (februar-unge), men jeg vurderer litt frem og tilbake nå..

Samme her! Vi hadde ikke til storebror... Men har vel endt opp med at vi skal kjøpe denne gangen :) kjekt å ha når vi skal ut å levere storebror i barnehage hver morgen vinterstid :)

Et annet viktig poeng er vel at barnet ikke skal ha for mye klær( yttertøy) i bilstoln. Sånn sett er D jo enklere med pose som man kan feste bilbelte inni..

Et annet viktig poeng er vel at barnet ikke skal ha for mye klær( yttertøy) i bilstoln. Sånn sett er D jo enklere med pose som man kan feste bilbelte inni..
Det er ett veldig viktig poeng!!!!!
Bilsikring av barn er ett tema som står meg veldig nært, og jeg blir så skremt av hvor mange det er som slurver med dette!
Jeg har ennå ikke bestemt meg, om jeg skal ha eller ei:p kommer jeg over et godt tilbud, så kanskje! Men tror jeg venter litt og ser:)
Går fint an å ha tepper/dyne over babyen også!:)

Hadde til slstra, og skal bbeuke samme nå :) (fant en på nettett til 299,- hadde aldri orka å kjøpe pose til 1000,- liksom :-)

Back
Topp