Bilstolpose?

Nullenusken

Forumet er livet
Kan jeg få noen gode argumenter for og imot å kjøpe bilstolpose?
Jeg klarer ikke bestemme meg....

(Ja, jeg er klar over at det tar lengere tid å åpne den ved en eventuell kollisjon, så den debatten trenger vi ikke ta nå.... Tenker mer i "daglig bruk"...)

jeg elsket rett å slett bilstolposen , gjør fartingen mye enklere med liten baby, å d e så deilig å slippe å ta på de bobbledresser, du blir ikke å angre på å kjøpe en sånn pose.

Helt enig med Vugge!! Er så glad før at vi kjøpte det, så lettvint når det er kaldt ute, trenger bare lue, boby og strømpis på seg. Genialt hvis man skal gjøre et stykke for da slepper du og stoppe og kle av barnet, det er bare og lukke opp posen og av med lua så er man klar for tur!
Vi har den fra Kid Interiør

er super deilige om du skal ha babyen i bilstolen hele tiden og ikke ta de ut og inn av bilstolen. Jeg gidder nemlig ikke å dra på hele bilstolen på butikken feks (eller om ungen skriker som en gal og det er minus 15 ute og han ligger i body og strømpik i posen fordi det er mer en varmt nok når han sitter i bilen) Så elsker bilstolen min, men greier meg ikke uten en god utedress også.

Den regulerer varmen bedre enn kjøredress (åpne glidlåsen når bilen er varm).

Enklere å "ta på" enn alle de klærne.

Tryggere som du vet.

Kan brukes som vognpose første tiden.

Jeg ELSKER min og gleder meg til å ta den i bruk igjen[:D]

Jeg så aldri behovet for slik pose før nå.

Blir en del dager med levering og henting av Nicholas i bhg for min del, og da må snuppa være med. Og det er et styke å gå fra prkeringsplassen og inn i bhg. Derfor veldig greit med bilstolpose nå som det ofte er så kaldt ute.

lurer jeg og. noen som har linker til disse posene?

ORIGINAL: ¤hoppedotten¤

lurer jeg og. noen som har linker til disse posene?

Finner den ikke, men vi kjøpte en dunpose på Barnas Hus. Den kostet vel 6 eller 700 kr tror jeg

her fikk jeg av min søster, men snuppa er alt for varm og svetter seg klissvåt oppi der, så posen måtte ut [:-]
enda da det var 20 minus..blir for tett for ho.

brukte den hver dag fra lillemor var nyfødt og helt til hun var 5mnd.
absolutt verdt investeringen[:)]

brukte den i vogna de første mndene også, fin størrelse på små barn[:)]

ORIGINAL: Citerza

Hadde aldri behov for det[&:]

Så aldri behovet. Synes det var mye penger å bruke på en så kort periode. Når HI får barn er det jo vår også, så perioden blir enda kortere. Hadde kjøredress, akkurat like kurrant. [:)]

Back
Topp