Bilstolpose voksi move

Gutteskatt i magen

Betatt av forumet
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Jeg lurer pågå kjøpe voksi move til bilsetet. Jeg er veldig glad i voksi sine poser da :) Men, så har jeg tenkt på at den kanskje blir for varm? Det blir jo varmt i bilen, men man åpner jo da posen tenker jeg... Og har på tynne ullklær inni posen+ tynn ullue.

Det jeg lurer på er om jeg burde gå for voksi move light istedet? Vil ikke at lille skal bli for varm heller.
 
Jeg lurer pågå kjøpe voksi move til bilsetet. Jeg er veldig glad i voksi sine poser da :) Men, så har jeg tenkt på at den kanskje blir for varm? Det blir jo varmt i bilen, men man åpner jo da posen tenker jeg... Og har på tynne ullklær inni posen+ tynn ullue.

Det jeg lurer på er om jeg burde gå for voksi move light istedet? Vil ikke at lille skal bli for varm heller.
Har forressten termin nyttårsaften, så får jo baby på en kald tid...
 
Kjøpte voksi move til nr 1. Da bodde vi et annet sted enn nå og måtte gå et stykke til garasjen og da var den varme posen gull verdt. Nå som vi har garasje rett utenfor og som regel varm bil ble den posen altfor varm. Brukte easygrow light bilstolpose hele vinteren og den var da mer enn varm nok.
 
Hadde voksi move sist. Augustbarn. Brukte den mye, men som du selv sier - det blir varmt. Vi hadde både garasje og dieselvarmer og garasje vegg i vegg med huset.
Så derfor har jeg kjøpt tynn pose denne gangen til kommende novemberbaby :)
 
Jeg fødte i midten av januar med forrige. Om jeg skal skrive en topp 5 av utstyr jeg ikke ville vært foruten til denne babyen, skulle voksi move definitivt vært med :) brukte den i vogna også de første månedene.
Vi har ikke bil i garasje, og må gå 30 meter fra huset til bilen. Også må jeg jo vinterstid skrape bilen før den er klar til å kjøres og blir ikke umiddelbart varm.
Tror nok vi skal få fint bruk for den til marsbabyen også. Deilig å ikke måtte ta på så mye klær før vi kjører noe sted.
 
Hvis vi skulle på langtur, hadde jeg mindre klær på i posen og åpnet den alltid i bilen uansett. Men de første månedene var det mest av typen kjøre til matbutikk og helsestasjon, eller på besøk til noen i nærområdet.
 
Vi brukte den aldri i bilstolen, men som første posen i både bagen og sportsdelen. Da slapp vi unna den gigantiske posen (voksi city). Men i bilstolen ble den alt for varm tross manglende garasje og varmer i bil, ull og teppe holdt mer enn nok :)
 
Jeg har garasje rett nedenfor trappa og appstyrt motorvarmer. Tror det holder med en light for oss jeg da. Jeg har voksi urban i vogna.
 
Back
Topp