Bilstolpose til sommerbaby?

Sonny123

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
Sommerfuglene 2017
Tidenes teiteste spørsmål.. Trenger man det? Hadde det ikke til januarbarnet mitt, og savnet det litt, men da var det jo kaldt :p

Hadde ikke til april baby :) så regner ikke med å kjøpe det denne gang :)

Hadde til januar-babyen min men får ikke bruk for den denne gangen:)

Jeg har hatt det til alle mine sommerbarn. Genialt når høsten kommer og man skal levere søsken i bhg osv. Slipper så mye klær på da :-)

Fra august så kan det jo bli kjølig.
Jeg brukte bilstolposen masse til aprilbaby :p både i april og mai, når det ble kjølig igjen på høsten og helt frem til mai igjen.

Jeg har en hjemmestrikket bilstolpose jeg kan bruke utover høsten. Er redd det vil være fare for overoppheting hvis man bruker de som er tykke dunposer i august. Forrige gang hadde jeg en varm vinterbaby som kun hadde body og stillongs inni vognpose, så han hadde svettet bort hvis han lå i det oå sommeren. Man må nok bare se an barnet, men som utgangspunkt tror jeg det holder å legge et pledd over dem i stolen

Hadde det ikke til mitt februarbarn. Var aldri noe stort savn heller. Har så mangen ull tepper /ull heldresser at det er ikke nødvendig☺️

Hadde det ikke til mars-baby sist. Savnet det aldri. Byttet uansett sete da hun var 6 måneder.
Vi brukte bare ullklær og pledd over.
Det finnes sommer-bilstolposer om man gjerne vil ha.

Hadde det til oktoberbaby og elsket den! :) Så babyen skal få bruke den når høsten og kulda kommer (om den passer selvfølgelig), men kommer ikke til å ha egen på sommeren. Da bruker vi nok bare et teppe ved behov, så hel ulldress i overgangen sommer/høst. :)

Hadde ikke til Julibaby og savnet det ikke. Holder fint med et lite teppe etter hvert mot høsten.

Jeg skal sikkert ikke ha det, men etterhvert skal jeg høre med søsteren min om hun fikk bruk for den hun fikk av meg i sin babyshower. ;-)

Takk for svar :D Så det var 25% på barnas hus, derfor spørsmålet, men da tror jeg at jeg drøyer det litt :D

Jeg hadde en med glidelås på midten til min januarbaby, det var genialt. Tenker at der kan være aktuelt å bruke i sommer hvis det blir en kald sommer. Går jo an å åpne helt opp :)

Brukte den på augustbabyen vår, men ikke den som var født i mai.

Back
Topp