Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har også termin i slutten av mai og har dyne/ullteppe (har også kjøpt lammeskinn) til vogn. Ser ikke vitsen i pose til bilstol sommerhalvåret, så tenker det holder med et ullpledd [emoji4]
vi fikk vår første i julifor snart to år siden. Hun hadde dundyne i vogna og fikk ikke pose før i november/desember. I bilstolen hadde vi bare et pledd om det var nødvendig. Det pleddet vi hadde fått strikket til bruk i bilstolen var et tynt og deilig ullpledd, men det var ikke nødvendigvis det vi brukte. Siden det var sommer brukte vi også gjerne bomull. I
Nå ble lillesøster født i november i fjor, så hun har voksi bilstolpose. Tenker å ta den ut om et par uker når vi nærmer oss mai og heller bruke pledd. I vogna har hun voksipose. Kommer nok til å bytte den ut med dundyne så lenge hun bruker bag
Vi har aldri brukt bilstolpose da jeg synes det blir altfor fort varmt, selv om den er åpen. I bil har vi bare brukt lett bekledning og pledd.
Mi eldste var født i mai, og da brukte vi bare dyne/pledd fram til senhøsten og byttet da til skinnposen.
Nr 2 ble født i januar og lå i skinnposen i vogna.
Vi brukte bilstolpose første vinteren, men hadde klart oss fint uten. Blir veldig fort varmt. Hvis du skal mye inn ut av bil ved feks levering av storesøsken osv i bhg så ser jeg mer behovet.
Brukte bilstolposen som vognpose på de kaldeste dagene om vinteren men også her hadde vi klart oss uten. Klær, lammeskinn og dyne kommer man langt med. I mai, og over sommeren trenger du ikke vognpose, men om man har lyst på er jo en annen sak
Fikk i juli for snart 4 år siden. Kjøpte bilstol pose på vinteren siden vi tok permisjonen til pappaen på fjellet. Kjøpt vogn pose samtidig siden det var salg og straks brukt av sportsdel. Men yngste brukte bilstol posen mye mer og han ble født i januar.
Bilstolpose er bortkastet etter min mening, og spesielt om du føder sommerbaby. Den varer bare ca 6 mnd så er baby for stor. Vi brukte ulltepper over baby istedet, som var lett å ta av når det ble varmt nok i bilen