Bilstoljungelen

Saariita

Andre møte med forumet
Hei!:)
Jeg er ganske ny i denne jungelen av bilstoler til nyfødt, og jeg trenger litt hjelp!
Vi har ikke isofix i bilen, så må ha sete som kan festes med bilbelte! Noen som har peiling på gode merker, fordeler, ulemper, egne erfaringer? Jeg er helt grøn!
På forhånd takk!
(Beklager vis dette ikke er rett plass å poste dette innlegget, da det kan slettes!:))

Hei!:)
Jeg er ganske ny i denne jungelen av bilstoler til nyfødt, og jeg trenger litt hjelp!
Vi har ikke isofix i bilen, så må ha sete som kan festes med bilbelte! Noen som har peiling på gode merker, fordeler, ulemper, egne erfaringer? Jeg er helt grøn!
På forhånd takk!
(Beklager vis dette ikke er rett plass å poste dette innlegget, da det kan slettes!:))
Maxi Cosi er et bra og trygt sete. Det veier lite og er enkelt i bruk. Veldig mange som har det. :)

Besafe izi go hadde vi og superfornøyd :) fungerte fint til vår gutt fram til 8 mnd og han er gjennomsnittlig i størrelse!

Hadde besafe izi sleep. Veldig fornøyd me det setet. Minus at det er litt tungt. Snuppa brukte det til hun var 10,5 mnd :)

Har hatt akta graco logico eller no sånt. Ungen satt veldig bra og fikk skryt av fysio for det setet og sittestilling til barnet fikk.

Har nå maxi cosi cabriofix

Begge basene kan festes med sele og det tror jeg begge setene kan og uten basen.

Vi har Maxi Cosi Cabriofix med easyfixbase (kan brukes med og uten isofix). Kjempefornøyd! :D

Hadde besafe izi sleep. Veldig fornøyd me det setet. Minus at det er litt tungt. Snuppa brukte det til hun var 10,5 mnd :)
Den hadde vi også :D super fornøyd. Eneste minuset er som du sier, stolen er tung :p
Vi bytta til stol nr 2 nå :) hun er 9mnd.

maxi cosi cabriofix:) Er base som man fester med belter, så er det bare å klikke av og på setet.

Back
Topp