Bilstoljungelen

Venter en liten

Glad i forumet
Himmelbarn
Hvilket bilsete skal dere ha? Har lest flere tester som anbefaler forskjellige seter, og synes det er så vanskelig å velge!
Nå tror jeg det står mellom maxi cosi pebble, cybex aton eller recaro privia... Hjelp!!

Hadde maxi cosi sist (ikke pebble, men det som er litt større) var kjempefornøyd :) nå endte jeg opp med cybex aton fordi det var superbillig på babycare. Synes det er svært likt maxi cosien, men beltene virker mer behagelige og solskjermen er bedre :) hadd komt godt ut i test også.

Har kjøpt izi go her. Har jo ikke fått testet det enda, mem ble anbefalt av de i butikken og. Visstnok nyere testet enn maxi cosien også og den har 5-punkts seler

Der hørtes ikke så ille ut :-)

Tror det skulle være mye av samme som cabriofix uten å si noe sikkert.
Vi tittet litt på brio, best i test et par år etter cabriofix, men den hadde de ikke i butikken her så da droppa vi det. Og den har også 3 punkts tror jeg

Vi skal kjøpe besafe izi go :)

Maxi cosi har 3-punkts ettersom jeg har fått med meg
Ååååh *dumma* nå tenkte jeg på trepunktsele som bilens egne :p Har aldri tenkt over at det er både trepunktsele og fempunktssele i barnesetene :) sitter de mer stabilt når det er 5 kanskje?

Heller mer og mer mot cybex aton q her. Må i butikk og se og prøve trot jeg. I følge forbrukerrådet sine nettsider er det anbefalt både ved bruk av izo fix, beltebase og kun belte. Test fra 2014.

Ååååh *dumma* nå tenkte jeg på trepunktsele som bilens egne :p Har aldri tenkt over at det er både trepunktsele og fempunktssele i barnesetene :) sitter de mer stabilt når det er 5 kanskje?

Tenkte slik til å begynne med jeg og:p hehe

Er vel bedre om det er en sidekollisjon, men ellers er det ikke så mye forskjell mener jeg:)

Heller mer og mer mot cybex aton q her. Må i butikk og se og prøve trot jeg. I følge forbrukerrådet sine nettsider er det anbefalt både ved bruk av izo fix, beltebase og kun belte. Test fra 2014.

Mener å ha hørt de er ganske store? Så kan være greit å prøve i bilen kanskje og? :)

Back
Topp