Denne stolen varer ikke lenge før barnet må snus forovervendt lenge før det burde.
Om du vil ha én stol fra nyfødt til de er stor nok til andre typer stoler/ de er klar for forovervendt, vil jeg heller anbefale besafe stretch b. Eventuelt gå for en babystol (vil absolutt anbefale en babystol som kan tas ut av bilen), og gå for besafe stretch eller besafe beyond etterpå
Babyer burde byttes ut av babystol så fort de kan sitte stødig med støtte da neste stol er tryggere
Jeg hadde en billig babystol sist som jeg hatet, følte baby ble kvelt med haken mot brystet, baby hatet den også og skrek og skrek på turer.
Denne gangen har endelig en stol kommet som kan legges bak under kjøring så ingen tvil hos meg om å gå for Besafe go beyond
Jeg kommer til å beltemontere da jeg vil ha henne fremme (jeg har ikke isofix fremme) og ikke orker å styre med å finne en stol+base som får riktig helling i min bil om jeg skulle hatt henne bak.
Har også sett på Maxi-cosi coral. Der kan man ta ut bare en veldig lett innerdel fra skallet så kan slipper å bære på hele stolen. Hadde vært gull siden jeg må ta baby med på levering og henting i barnehagen, men siden den ikke har hette på innerdelen og jeg bor i Bergen så prioriterer jeg heller legge ned funksjonen
Er ikke lett dette med bilstolverden, mye å tenke på!