Bilstoler :eek:

Cowgirl

Forumet er livet
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
♡Novemberhjerter 2025♡
Vi tenker å kjøpe bilstol når feriepengene kommer, men hvilken??

Jeg har sett litt på Cybex Aton Q og Besafe Izi go. Noen erfaringer med disse?
Jeg synes det et greit at bilstolen veier lite i seg selv, siden det senere vil bli tungt med babyen oppi. Da kommer besafe izi go best ut, nesten 1 kg lettere enn cybex aton q..

Synes ellers det er ganske forvirrende å se på bilstoler, det er jo så mange forskjellige :eek:

Vi har besafe izi go til frøkna, og kommer til å bruke den på neste og. Er kjempefornøyd med valget :) enkel å feste både med base og med belte

De har jo kommet med modular og, hvor man kan bruke samme base på sete 1 og 2.

Vi og har maxicosi. Er ikke sikker hvilken model det er, men den er iallefall lett og grei å ta ut og inn av bilen

Vi har besafe izi go som første stol og besafe isize something bakovervendt til toddleren.

Vi skal betille gjennom en kamerat av sambo som driver verksted, han får det billig. Men jeg tror jeg vil gå I butikken å se de live først. Høres veldig greit ut med Besafe Modular da ;)

Vi har ett brio bilsete også må vi ha ett til da men vet ikke om vi da går for ett brio til eller ett annet :-)

Izi Go er fryktelig tungt... Vi hadde MaxiCosi til storebror, kommer til å kjøpe enten det eller Cybex nå :)

Vi tenker å kjøpe bilstol når feriepengene kommer, men hvilken??

Jeg har sett litt på Cybex Aton Q og Besafe Izi go. Noen erfaringer med disse?
Jeg synes det et greit at bilstolen veier lite i seg selv, siden det senere vil bli tungt med babyen oppi. Da kommer besafe izi go best ut, nesten 1 kg lettere enn cybex aton q..

Synes ellers det er ganske forvirrende å se på bilstoler, det er jo så mange forskjellige :eek:
Vi skal ha det som er kommet best ut i test :) Recaro Privia heter det, også veier det bare 3,7 kilo!:D

Vurderer Stokke Besafe Modular jeg (så den passer til vogna jeg vil ha..).
Men lurer på om den er veldig ny, så finner ikke noe mye info og vurderinger om den...

Men lurer på om den er veldig ny, så finner ikke noe mye info og vurderinger om den...

Den er veldig ny. Kom vel ut i fjor.
Den hadde ikke kommet når jeg kjøpte sete til Juli15 jenta mi. Husker ikke helt når det var da.
Men mener det er en videreutvikling av besafe izi go :)

Kan også kjøpe adapter til å ha på vogna, da er det flere seter som passer på etter hvilken adapter du velger. Ellers er vel det setet det samme som det vanlige besafe modular(tror jeg)

Kan også kjøpe adapter til å ha på vogna, da er det flere seter som passer på etter hvilken adapter du velger. Ellers er vel det setet det samme som det vanlige besafe modular(tror jeg)
Ja, vet der finnes adaptere, men ønsker meg uansett denne kombinasjonen :-)
Må bare finne flere omtaler av modular-utgaven før jeg kjøper.

Ja, vet der finnes adaptere, men ønsker meg uansett denne kombinasjonen :-)
Må bare finne flere omtaler av modular-utgaven før jeg kjøper.

Vi tenker også å kjøpe stokke sin bilstol, men klarer ikke bestemme oss for izi go eller modular:-p

Back
Topp