Bilstoler å anbefale?

Skogtrollet86

Forelsket i forumet
Er det noen som har begynt å tenke på hvilken bilstol dere skal bruke på minien(ene) deres?

Jeg står mellom BeSafe iZi Go og BeSafe iZi Sleep.

Noen andre seter som er å anbefale??

Maxi Cosi er veldig kjekk. Den er superlett å feste i bilen uavhengig av om du har base eller ikke:-)

vi har Britax/ Römer Baby-Safe plus SHR. Hun har sittet godt i den fra nyfødt. God hodestøtte som justeres i forhold til høyde. Tanteungen min på litt over 1 år lånte den i ferien, og han satt kjempe godt i den også. Han har vokst ut av sin egen 0-13 kgs bilstol, selene ble for trange i den.
Denne var også testvinner på sikkerhet;-)

Vi har valgt å gå for Maxi Cosi Cabriofix denne gangen. Hadde izi sleep til eldstemann, men følte den ble veldig tung å bære med seg inn og ut fra bilen. Var veldig greit å kunne legge ned ryggen om han sovnet i den, men var ikke særlig lenge jeg orket å dra den med inn siden den var så tung. Men nå kan det være at de har forandret seg, er tross alt 6 år siden vi brukte den.

Har kjøpt Maxi cosi pebble med base. Setet virker i allefall lett å bære med seg rundt:)

Vi leie bilstol ifra IF, så vi bruke Besafe serien :) Får splitter ny bilstol tilsendt for en bellig penge, å når ongen har vokse ut av dein første, så bestille vi bare en ny bilstol å returnere den brukte, If betale porto :)

millacam skrev:
Har kjøpt Maxi cosi pebble med base. Setet virker i allefall lett å bære med seg rundt:)

Det skal vi og ha :)

Denne gangen skal jeg ha med base iallefall. Hadde ikke behov for det sist, tror kanskje vi tok bilstolen ut av bilen to ganger før vi byttet.. Da hadde jeg maibaby. Nå som jeg får vinterbaby vil jeg ha muligheten til å ha bilstolen inne i huset slik at den ikke blir så kald. Da er det jo veldig greit å bare klikke den på plass i bilen. Lurer på om vi kanskje ender opp med maxi cosi, siden den kan festes på vogna vår.. Men jeg er ikke sikker, har ikke satt meg ned og lest testresultatene ordenlig enda..

Back
Topp