Bilstolen

Cowgirl

Forumet er livet
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
Hvilken side har dere bilstolen på??
Jeg tenkte automatisk bak meg (sjåfør siden) så jeg slipper å gå rundt hele bilen for å ta han ut/sette han inn. Men er det en side som er best?:)
 
Her er det på passasjersiden. Føler jeg har mer oversikt da, og minsten sitter da lengst unna andre biler ved evnt sidekollisjon.

Har hatt frøkna på passasjersiden hele tiden, men hun blir flyttet siden hun tåler mer enn lillebror.
 
Vi har satt den bak passasjersiden for å kunne følge mer med, skal ha et speil foran baby så jeg ser han i mitt speil. Så vil jeg nå han bedre tror jeg om jeg må stoppe for å gi smokk eller sånne småting som ikke krever at jeg må ut av bilen. Det er jo praktisk det du sier og, men synes ikke det blir ekstra slitsomt å gå rundt bilen :) vi forsøker det og så bytter vi side om vi ikke er fornøyd.
 
Babyen er på passasjersiden :)
 
Passasjersiden, siden det som regel er mannen som kjører og han trenger mer plass enn meg. Storesøster er flyttet i midten og storebror(mannens fra tidligere forhold) sitter bak mannen
 
Vi har også festet den på passasjersiden. Egentlig litt dumt fordi jeg blir sittende trangt bak samboer i baksetet, men tenker som de andre; at baby er lengst unna en eventuell kræsj.
 
Tryggeste er midten, men der er det jo ikke isofix:/ Her kommer han til å sitte på passasjersiden, så får vi se om jeg evt må bytte side pga plassen i garasjen.

Har ei til, hu sitter bak meg nå. hu går inn og ut av bilen selv,og derfor har hun sittet bak meg pga garasjeveggen.
 
Passasjer siden. Enklere å se og nå han når jeg kjører alene. Sånn med tanke på smokk og slikt.
 
Som alle andre passasjersiden med tanke på sidekollisjon
 
Tenkte bak fører, sjeldent jeg kjører alene. Og en kollisjon kan jo skje på begge sider, så ser ikke den grunnen.
 
Skal ha han på passasjer siden. Litt å fordi om mannen kjører så trenger han mest plass i forsetet siden han er så lang.
 
Passasjersiden, har ikke sjans å se han i speilet om han er bak førersiden. Så er det lettere å strekke arma bakover og putte smokk el.lignende :)
 
Vi har to kids så de må sitte på hver sin side.
 
Bak sjåfør :) Vi har tre barneseter og da er det ikke så mange muligheter ;)
 
På passasjer siden.
 
Vi har på passasjersiden. Noen av argumentene for det var ved eventuell frontkollisjon så sitter ungen lengst unna.
 
Har den bak passasjersetet. Har en liten bil og det ville blitt trangt for mannen om den skulle stått bak førersetet når han kjører :)
 
Skal ha den ene bak passasjer og den andre i midten, så sitter hun på 10 på den andre siden bak sjåføren. Dette fordi hun trenger bare vanlig pute og da er det lettere å få ut og komme til de to i midten som må sitte bakerst i bilen, siden da det ene side setet må taes frem når de skal på plass osv :)
 
Back
Topp