Bilstolen

2 søte små

Forumet er livet
Januarskatter 2015
Augustbarna 2021
Hva har dere i bilstolen/kler dere barna med? Har til nå hatt bilstolpose men ser den begynner å bli for varm nå. Skulle til butikken og endte med å bare kjøre hjem igjen da det var bare gråt. Han pleier normalt å sovne ganske kjapt når vi kjører tur. Hadde kun på han body og strømpebukse på han så hadde ikke særlig mye klær heller. Var skikkelig varm da vi kom hjem

Body,boksa og evt ei trøya pluss tynn ulldress og hua. So har eg eit varmt strikkateppe øve. Har ikkje fått nåke klage frå ho endo! :)

Jenta mi er veldig varm og takle varme veldig dårlig. Så her er body og bukse med varm ullteppe. Så fjerner vi teppe når vi kommer i bilen . :)

Mi og er veldig varm. Kun strømpebukse, tights, body og jakke. Ett tynt teppe som jeg kan ta av under kjøring når d blir varmt. Og ei tynn lue:)

Bruker vanlig tøy og så ei strikke lett ulljakke og et ullpledd over :)

Testet uten posen igår da jeg skulle til en venninne en tur. Gikk greit bort, sovnet og var verken for varm eller kald. På veien hjem gråt han fra vi satte oss i bilen til vi var nesten hjemme, og det var en kjøretur på 20 min. Mistenker at han var overtrøtt da han absolutt ikke skulle sove mens vi var på besøk, hadde vært på babysvømming på formiddagen så hadde hatt masse inntrykk den dagen. Og klarte ikke finne søvnen i bilen noe han vanligvis gjør. Kom hjem, fikk av han lue og yttertøy og begynt å amme og da sovnet han før han egentlig fikk begynt å amme. Sliten og trøtt stakkar

Det er jo ganske enkelt å regulere temperaturen i bilen, så vi har på stort sett det samme som inne, bare legger et ullpledd over, og tar på lue, votter og ullsokker :-)

Vi har bare body og strømpebukse. Hun blir varm av det og, men hvis vi tar ut posen bare skriker hun.. Så vi har heller så lite som mulig og åpen pose. :)

Bruker fortsatt posen dersom det er surt og kaldt ute, men lett bekledning inni..ellers en strikka jakka og pledd over hvis vi ikke har posen:)
Begynner å bli litt vanskelig syns jeg siden været er så skiftende her i Trøndelag..

Her begynner det å bli varmere i været, men morgenene og kveldene kan ennå være litt kalde. Nå er det veldig sjelden jeg er ute før kl 10 og på kvelden når det er begynt å bli kjølig igjen. Merker mini blir veldig lett varm - har nok det etter bf som også er veldig varm av seg.

Back
Topp