Nufletufsa
Forumet er livet
Håper det!De har salg titt og ofte. Så de har nok en ny runde på høsten/tilivinter![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det!De har salg titt og ofte. Så de har nok en ny runde på høsten/tilivinter![]()
Vill helst ikke bestille fra nett
Stolene er godt pakket inn. Vi har selv bestilt fra nettet, og de er godt pakket inn samt blir levert på nøyaktig samme måte som til butikk.Vill helst ikke bestille fra netter så redd for skader
sikkert helt fine altså
Men ja er jo flere butikker å følge med på![]()
Det er vel ikke akkurat overraskende.Ja.. De kunne ikke gå it med slik info :/
Det har jegDet er vel ikke akkurat overraskende.
Men de har nå slikt fra tid til annen.
Meld deg på nyhetsbrevet deres, kundeklubben eller hva det er, så får du mail når det nærmer seg
Akkurat set jeg å harHar inntrykk av at det er 3-4 ganger i året, men vet ikke om det stemmer.
Weee det var godt å høreTo ganger i året har de slike dager. En gang på våren og en gang på høsten, samme som med babykveld. Har ei venninne som jobber på barnas hus og det var alt hun kunne fortelle om det. Men det kommer en mot høsten også![]()
Weee det var godt å høretrenger ikke vite mere enn det
da har jeg heller bare litt is i magen å venter
![]()
![]()
Åh ikke si det en gangEr ikke sååå lenge til høsten liksom![]()
![]()
Åh ikke si det en gang![]()
Føler egentlig det har vert høst i 1 år nå![]()
Men tiden flyr josnart er ferien slutt å da er det bare nedtelling til permisjonsstart
![]()
Ikke herHusk at d var vinter og dablæh!
Ikke herhadde bare en halv dag med litt snø
hehe eller var det kansje vinteren det? :/
Stemmer detHahaha! Vi hadde vesentlig lenger vinter enn d! Bor du på Vestlandet?
HeheheD forklarer d![]()
Har sett derOpptil 65% rabatt på http://www.jollyroom.no/bilstoler/babybilstol nå![]()
Heheheså jeg håper virkelig vi får årstider igjen
![]()
Her var det samme temp i juni som det var på julaften :/