Bilstolbase

VioAur<3

Elsker forumet
August 2018
Noen som vet om basen til bilstoler også "går ut på dato"? Tenker den består vel av metall og plast bare? :)

Det er jo plasten som "går ut på dato" sånnsett.

Jeg funderte på det, men setet vi ville ha ble bare solgt med ny base så ds ble det sånn (maxicosi cabriofix)

Bilstolbase har en vanlig holdbarhet på 10 år så likt som bilstol 2 [emoji4]

Det er jo plasten som "går ut på dato" sånnsett.

Jeg funderte på det, men setet vi ville ha ble bare solgt med ny base så ds ble det sånn (maxicosi cabriofix)
Åja, trodde det var isoporen i setet som gikk ut på dato:)

Mulig den og, men plast blir sprø med årene.

Vi har mye gamle leker hjemme hos mamma og pappa. Men en del plast har ikke tålt årene.

Det er dessverre flere ting som ikke tåler å stå altfor lenge slik som plast. Greit å kjøpe nytt om det skulle være 10 pr gammelt. [emoji4]

Kan hende det er sikkert lengre men ikke verdt å ta den risikoen mener jeg da

Men så sant den ble kjøpt ny til førstemann eller den som hadde den sist og det et mindre enn 9 år siden er det bare å bruke den [emoji16]

Det er dessverre flere ting som ikke tåler å stå altfor lenge slik som plast. Greit å kjøpe nytt om det skulle være 10 pr gammelt. [emoji4]

Kan hende det er sikkert lengre men ikke verdt å ta den risikoen mener jeg da

Men så sant den ble kjøpt ny til førstemann eller den som hadde den sist og det et mindre enn 9 år siden er det bare å bruke den [emoji16]
Vi kjøpte setet i slutten av 2013 :) er evt bare base som blir brukt om det passer til de setene man får kjøpt nå. Er maxicosi :)

Back
Topp