Bilstoladapter

Jordnærlykke

Glad i forumet
Har Recaro Privia bilstol og bugaboo buffalo vogn :D lurer på hvilket adapter man kan bruke og om man evt får prøve i butikk?
Og er det egentlig nødvendig med bilstoladapter??

Vi har maxi cosi og babyjogger.. Og det stod greit på pakka at det passet i butikken. De vet nok de som jobber der også.

Vi har ikke brukt den mye men greit når barnet sovnet i bilen og jeg skulle handle eller andre små ærend. De skal jo ikke sitte for lenge av gangen i de og mammamafiaen er strenge på det visst. Sett folk få kjeft både i dyreparken og i lysløypa. Haha.

Syns d var greit når vi bare skulle en kjapp tur innom senteret eller kirkegården og slikt.

Vi kommer nok til å kjøpe en stol som passer til vogna eller bilstol adapter så vi slipper ta bebbisn ut av setet og over i vogna når hun sover eller skal en liten snue innom butikken eller liknende :)

Har Recaro Privia bilstol og bugaboo buffalo vogn :D lurer på hvilket adapter man kan bruke og om man evt får prøve i butikk?
Og er det egentlig nødvendig med bilstoladapter??
Tror vi fikk beskjed om at det var besafe og maxicosi vi kunne velge mellom som passet til buffalo, men kan jo være han sa de to kun fordi det var det de førte i den butikken....

Er det noen som vet om stolen passer på samme adapter som maxi cosi når det gjelder å feste stolen til britax smile 2? Vil jo tro at dersom den passer på maxi cosi sitt adapter til en annen vogn, vil den passe til denne vognen og?

Vi hadde besafe sin easy sleep stol forrige gang og brukte adapteren hele tiden!
Den stolen kan legges ned i nesten full liggestilling så var jo genialt å bare bruke adapteren. I tillegg så er den bilstolen blytung så selv om jeg bare skulle en kjapp tur på butikken så brukte jeg understellet og adapteren :)

Nå har vi kjøpt ny stol og tror ikke jeg kommer til p bruke den så mye m egentlig. Men gjenstår å se

Back
Topp