bilstol?

Gullnr3_81

Glad i forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
hvilken bilstol har dere gått for??
med forrige kjøpte jeg be safe sin, men nå vurderer jeg maxi cosi cabriofix...

Vi har kjøpt maxi cosi cabriofix...gleder meg til å ta den i bruk...

Hadde acta graco sist, og den likte vi ikke...nå har jo de endra seg litt også da siden 2006 men vi gikk for maxi cosi:)

Vi har kjøpt ny maxi cosi cabriofix. Virker veldig bra, og innmari greit med base og indikatorer på om alt er montert riktig [:)] Tenker at de setene også er ganske lettsolgte når de blir for små for babyene.

ORIGINAL: ronja87

Vi har kjøpt maxi cosi cabriofix...gleder meg til å ta den i bruk...

Hadde acta graco sist, og den likte vi ikke...nå har jo de endra seg litt også da siden 2006 men vi gikk for maxi cosi:)

Grunnen til at vi vurderer maxi cosi er fordi den er lett, men stabil. Men går vi for den så blir det med basen.
Ellers kommer vi evt til å kjøpe inn den nye be safe izi sleep. Den trenger man ikke basen til, men er utrolig stabil.
Kan være litt tungt når man skal bære den ut og inn av bilen.

Har kjøpt Acta graco logic S, med base!

Vi har kjøpt be safe- izi sleep isofix til tvillinggutta[:)]

Maxi Cosi cabriofix her også! [:)] Den er faktisk holdbar leeeenge, lillemann her har til og med prøvd den (Inne i stua altså, hehe), og sitter fint i den, hehe! Han er jo strax 18 mnd..

Vi har kjøpt Brio primo med base! Var veldig lett å å bære å slikt også :)

Acta Graco med base.Hadde Acta til storebror også,var kjempefornøyd med det setet.

Maxi cosi cabriofix med base har vi kjøpt[:D]

Har Acta graco logic S, med base etter snuppa, en grei stol, men litt tung;)

Da er det egentlig mange som går for maxi cosi. Den har jo fått veldig god kritikk også. Blir vel til at jeg stikker ut i morgen for å få kjøpt det inn..

acta graco her også.... bruker det gamle etter storebror:)

vi he brio prima etter odin,ser ikkje vits og kjøpe ny sia vi har fra før.[:D]

Vi har besafe..

ORIGINAL: Nattlys

Har kjøpt Acta graco logic S, med base!

Back
Topp