bilstol???

filiol

Forelsket i forumet
Hei. [:)]

Jeg er gravid for første gang og jeg lurer på dette med bilstoler..
Er det stor forskjell på de? Vekt, størrelse osv...
Jeg har lyst på sånn bilstol som "klikkes" av og på i bilen, det høres så greit ut å slippe å styre med selen hver gang.
Har alle bilstoler sånt system? [8|] Hehe.. ganske grønn her.

På forhånd takk til dere som har lyst til å opplyse meg litt om "bilstol-verdenen". [:D]

heisann :)
jeg har egentlig ikke så mye mer peiling enn deg.. hehe..
men det jeg kan svare på er at både maxi cosi, acta graco emmaljunga og be safe izi sleep har base som man kan kjøpe utenom [:)]
de 3 det står imellom hos oss =) hehe.. tror vi har bestemt oss for maxi cosi =)
kjempe fint sete som ikke er så klumpete,lett(synes jeg) og veldig fint [:)]
base er helt genial.. klikke på og klikke av [:)]

Vi har kjøpt akta graco sitt sete med base[:)]

hei hei, jeg er å gravid for første gang, jeg har sjekket litt å maxi cosi sitt bilsete med base har vært best i test de 3 siste årene... Det er litt dyrere enn de andre men er jo vært å ha det allerbeste til den nye lille :):)

Tusen takk for svar. [:)]
Kanskje jeg skal sjekke ut maxi cosi sin, jeg likte at den har vært testvinner. Der testes jo alt mulig.
Ønsker dere alle en fin Lørdagskveld. [:D]

Vi har haft BeSafe. Den är jättetung och har inget "påklickssystem". Jag anbefaller något annat än denna. Nästa gång vill jag ha Maxi Cosi!

har kjøpt be safe izi sleep til denne. var på salg fordi butikken skulle stenge. var sånn jeg ønsket meg og håper jeg blir fornøyd med den. syns den virket veldig bra og sikker i bil. var best i test i fjor. pluss at vi kan legge ned ryggen helt :) det finner man ikke andre plasser som jeg vet om..

ORIGINAL: chicka mom

har kjøpt be safe izi sleep til denne. var på salg fordi butikken skulle stenge. var sånn jeg ønsket meg og håper jeg blir fornøyd med den. syns den virket veldig bra og sikker i bil. var best i test i fjor. pluss at vi kan legge ned ryggen helt :) det finner man ikke andre plasser som jeg vet om..

det setet har jeg hatt til begge mine og nr  3 skal og ha det nå. er litt tungt men jeg driver ikke å bærer med meg setet rundt omkring[;)] setet kan legges ned sår du IKKE kjører men når du kjører står det i vanlig posisjon. er EKSTREMT fornøyd med det setet og vil absolutt ikke bytte det ut..

maxi cosi  er kjempe god, jeg syns det gikk helt fint uten base. de selger masse av de pent brukt på finn.no

Anbefaler maxi cosi med base.
Er lett å bære med seg også[:D] Synes de andre er så tunge jeg ,men de kan jo være bra på andre områder da[;)]
Jeg personlig hadde ikke kjøpt sete brukt på finn med tanke på kollisjon osv...
Men fra familie er det jo en annen ting[:)]

Lykke til!

Vi har akta graco etter første og er kjempefornøyd med det. Syns det virker mer "solid" enn maxi cosi sitt når du ser de ved siden av hverandre.

ORIGINAL: fnissa

Tusen takk for svar. [:)]
Kanskje jeg skal sjekke ut maxi cosi sin, jeg likte at den har vært testvinner. Der testes jo alt mulig.
Ønsker dere alle en fin Lørdagskveld. [:D]

Takk denne var nyttig for meg også:D
*skriver Maxi cosi bak øret*

Vi har kjøpt Brio sin med base, pen stol, denne har isofix, hvis dere har det i bilen [;)]

hei=) base er veldig greit=) lånte et akta graco med første mann med base, men den modellen er 2 år. jeg var fornøyd med det bortset fra for korte seler. så sjekk at det er gode seler;) maxi cosi er til å ambefale;) lånte et maxi cosi når det andre ble for lite. gode seler og lett å bære;)

Hadde BeSafe Izi Sleep sist, og det er et kjempe bra sete! Eneste minuset er at det er litt tungt, om man skal bære det mye og ungen blir litt større.... Det har jo en kjempe fordel med at det kan legges ned i ryggen når det ikke er festen i bil, sånn at ryggen til de små får slappet av mer! Og babyen sitter trygt og godt i det!
Eg er av de som bærer setet mye, så lurer på å finne et litt lettere denne gangen, med base..... Men finner eg ikke noen eg synes kan sammenlignes så blir det BeSafe igjen, uten tvil!

Back
Topp