Bilstol

bls

Glad i forumet
Jippi..endeli kjøpt ny bilstol til oliver..den andre bynte å bli ganske trang å liten til han..
kjøpte den be-safe stolen som fikk best i test i foreldre og barn.. å va så fårnøyd å gleda mæ til vi skulle kjøre jæmme me ny stolen å tenkte at han heng sikkert ikke så mye me hode i den hær stoln som den fårje... off...da vi kåmm jæmm hadde han sælfølgeli sovna i stoln å hode bare hang langt ne på bryste, ingen støtte til hode hannes, d så ikke gått ut..så hær sitt æ å lure på om æ har jort nåkka domt..om æ ska levere stoln tilbake...for den va jo faktisk fra 0-18 kg, å æ hadde ikke hadd 1 mnd baby til å sitte til i den...hm...blir litt såmm små rar...

Hei!! Hører ikke til her egentlig, men er det den Be-safe Izi Kid du har??

Har begynt med den jeg og, og jeg synes også han henger vannvittig mye med hodet!![&:]

+at stole tar så mye plass og er enormt tung...[&:] Lurer nesten på å bytte jeg....
men den kom jo veldig bra ut på sikkerhet da..

blir så usikker for det så så ubehagelig ut for nakken...men han sov  jo godt da..[:)][8|]

ja mene d e d den hete...joda den virke jo kjæmpe sikkert å alt d dær...men lure på om man snur stoln sånn at dæm sitt "rette" veien om stolen blir vippa mere bakover da...så dæm ikke heng sånn me hode...men man ska jo helst ha dæm mot kjøreretninga til 2-3 år, så æ vet ikke.

Combi stolen du har? Jeg har den, og den passer liksom fra"nyfødt".... Kan jo IKKE ha en liten baby oppi der, vi kjøpte stolen da Eirik var 3.5 mnd, og kunne IKKE bruke den da.... Begynt nå vi.

Det med ¨henge med hodet... Eirik også gjør det, men ikke hver gang han sovner der. I bilbutikken sa de at så lenge de sovner så sitter de bra, og at det ser mye værre ut enn det er. Sikkert sant, men det ser jo ikke noe godt ut[&:] Hvertfall, vi bruker den stolen nå. Han er jo såppass stor, at det babysetet bare blir som et eggeskall synes jeg....

Hadde jeg visst det jeg vet nå så er det ikke sikkert jeg hadde kjøpt DEN stolen. Pga plassen den tar! Vi har romslig bil, men stolen er ENORM! Men men, sikker er den jo, så da får den jo bare stå[;)]

men va faktisk å så på en anna stol å d så ikke ut som den tok nåkka mindre plass...
jaja får bare ha han i den ny stoln da,men han e flink å sovne vær gang vi kjøre.. æ hate sånne hær problema, dæm e jo gull værd å man vill jo d aller ALLER bæste for dæm [:D]

vi var også å kjøpte ny bilstol, og vi kjøpte den Be Safe-stolen vi også. Men fikk beskjed om at han ikke kunne sitte i den før han iallefall var et halvt år...men den vi har begynner å bli veldig liten da, selv om vi har tatt ut innlegget....

Å merke den stolen fra 0 kg syns jeg er veldig villedende! Før jeg så den annet enn i katalogen trudde jeg faktisk den kunne brukes av nyfødt. Når en ser stolen ser en jo fort at det ikke er mulig!!

Lurt på å kjøpe ei lita nakkepute vi, og se om det funker. Da tipper han jo ikke heeelt framover[:)]

vi tenkte å på d.. kanskje d hadde vært litt bedre ja..[:D]

Back
Topp