bilstol...

*Chill*

Forumet er livet
Når kan man bytte bilstol egentlig??
Jonas sin er begynt å bli meget liten til ham allerede.... så trangt til beina jo!!?[8|]

Vi har Acta Graco og har tatt ut puta i bånn. Da fikk Alexander bedre plass. Vi skal bytte så fort selene som sitter i stolen blir liggendes bak ryggen hans. Da kan de knekke skuldra hans i en eventuell kollisjon og det er ikke akseptabelt.
Klemmer

Ja lurer jeg på og...

Begynner å bli litt trang rundt skuldrene til Julian...
Men må de ikke kunne sitte selv før man bytter?
Eller?

Christian satt ikke selv og venninda mi har bytta før hu også. Når de blir for store for den de har er det på tide.
Klemmer

ORIGINAL: Linka

Vi har Acta Graco og har tatt ut puta i bånn. Da fikk Alexander bedre plass. Vi skal bytte så fort selene som sitter i stolen blir liggendes bak ryggen hans. Da kan de knekke skuldra hans i en eventuell kollisjon og det er ikke akseptabelt.
Klemmer

Da bør nok vi bytte snart[8|]

for JR holder det en liten stund til, han er jo bare 63cm lang, men...[8|]

Trangt for beina er det også med stor stol...Iallefall de jeg har vært borti...[8|]
De vanlige setene er jo beregna opp til ca 13kg da!
Og noen har også beregning for cm mål...Men sånn i hovedsak så passer den minste bilstolen til hodet når over kanten.
I vår stol har vi enda goood plass,ikke flytta selene opp på øverste hakk enda engang,men er like før vi må da...[:)]

ORIGINAL: Star83

Trangt for beina er det også med stor stol...Iallefall de jeg har vært borti...[8|]
De vanlige setene er jo beregna opp til ca 13kg da!
Og noen har også beregning for cm mål...Men sånn i hovedsak så passer den minste bilstolen til hodet når over kanten.
I vår stol har vi enda goood plass,ikke flytta selene opp på øverste hakk enda engang,men er like før vi må da...[:)]

Godt å ha det fra en erfaren småbarnsmor, da[:D][:D]
Takk[:D][:D]

Tusen takk for svar alle sammen! Tror jeg venter en stund til med å skifte, av sikkerhetsgrunner, virker mer sikkert med en sånn babystol foreløpig..
men om han fortsetter å vokse som han gjør nå...så MÅ jeg jo bare...hehehe

Back
Topp