Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fortsetter med cybex cloud T som jeg hadde til forrigeHvilken bilstol skal dere ha?

Hva må du betale for å leie? Er jo helt syke priser på bilstoler. Her har vi stol som storebror nettopp ble ferdig med. Måtte kjøpe en ny stol og base til han daHar bestemt meg for å leie bilstol jeg, direkte fra BeSafe. Vil ha den som lar babyen ligge flatt også under kjøring (BeSafe go beyond), har hørt så mye bra om den. Har også BeSafe bilstoladaptere til vognunderstellet fra før av![]()
Rundt 300kr/mnd for både stol og base. Kjenner noen som har gjort det sånn og de var kjempefornøyd! Når ungen vokste ut av babystolen bestilte de bare en str større, fikk den tilsendt og sendte babystolen tilbake i esken som stor-stolen kom medHva må du betale for å leie? Er jo helt syke priser på bilstoler. Her har vi stol som storebror nettopp ble ferdig med. Måtte kjøpe en ny stol og base til han da
Veldig radig. Har du regnet på om det har lønt seg å kjøpe basen, også bare leid stolene? Må vite at man ønsker stol nr 2 fra besafe også daRundt 300kr/mnd for både stol og base. Kjenner noen som har gjort det sånn og de var kjempefornøyd! Når ungen vokste ut av babystolen bestilte de bare en str større, fikk den tilsendt og sendte babystolen tilbake i esken som stor-stolen kom medSå tar BeSafe seg av både vask og sjekk av stolen før den eventuelt går til en ny leier om alt er i orden.