Bilstol

Takk så cloud T er den nyeste versjonen?
Ja, den er den nyeste :happy: hadde det ikke vært for prisen hadde jeg kjøpt den! Base T kan også brukes videre med Sirona T mener jeg. Litt varierte erfaringer med hvor lenge barn kan sitte i den, hvis du leser innleggene over - noen har måtte kjøpt ny stol til 2,5åring fordi Sirona ble for liten.

Maxi cosi emerald 360S, kjøpte den fordi jeg har hatt maxi cosi tidligere og er fornøyd. Setet er fra nyfødt og opptil 12 år. Men fant den for under 4000kr inkl base, da slipper jeg kostnaden senere med å bytte bilstol.
Den største ulempen med den er at den er mye større og tyngre og man kan ikke være nyfødt i den og f.eks. sette bilstol på vogna. Men har fått lånt et babysete av ei god venninne så da slipper jeg å vekke baby hver gang jeg trenger å ta baby inn og ut av bilen.
Kikket på den på nett nå. Ser ut som den stangen som skal ned i dørken på bilen ikke skrår så mye utover. Har funnet mål og målt. Den kan passe i vår bil i midten bak. Genial stol til en veldig bra pris.

Last edited:
Ja, den er den nyeste :happy: hadde det ikke vært for prisen hadde jeg kjøpt den! Base T kan også brukes videre med Sirona T mener jeg. Litt varierte erfaringer med hvor lenge barn kan sitte i den, hvis du leser innleggene over - noen har måtte kjøpt ny stol til 2,5åring fordi Sirona ble for liten.
Vi måtte kjøpe ny stol til ungen på 2,5år, nettopp fordi Sirona ble for liten. Kjøpte axkid one 3, satser på at den passer resten av tiden ungen skal bruke bakovervendt bilstol :D

Kikket på den på nett nå. Ser ut som den stangen som skal ned i dørken på bilen ikke skrår så mye utover. Har funnet mål og målt. Den kan passe i vår bil i midten bak. Genial stol til en veldig bra pris.
Har ikke montert den i bilen enda så vet ikke hvor mye den skrår utover, men oppfatter også at den går ganske rett ned. Men veldig praktisk at man kan ha den så lenge, den klarer sikkert ikke passe alle behov og være like praktisk ved alle aldre men da er jo det et bevist valg man gjør med en slik stol :happy:

Back
Topp