Bilstol

Kinelill

Elsker forumet
Assistert-jentene
Mailykken 2025
Har dere kjøpt bilstol? Hvilken og hvorfor?

Vil ha en trygg bilstol med rotasjon. Vi har bugaboo fox 5 til vogn, så antar ingen passer direkte uten adapter. Stort pluss hvis den kan legges bak, slik at baby kan være litt lengre i stolen når vi klikker den på vogna.
Hadde vært supert hvis basen kan brukes videre til neste stol, bilstoler er jo svindyrt :bag:

Tips? :shy:

Vi har ikke babystol med rotasjon, aldri hatt og aldri følt behovet. Men det er smak og behag :happy: Men ser fordelene!
Vi har besafe izi fix modular x2. Den varer til ca 9-12 mnd. Deretter bytter vi til stol som varer hele bakover perioden.
Som du nevner ønsker du en stol som kan passe neste base, og per dags dato er det kun BeSafe beyond som oppfyller de kravene mener jeg. Det er en base som passer til både baby stolen og det neste setet :happy:
Det er en super fin stol! Men den er også ny, og derav høy pris.

Nå har vi stoler fra de eldre søsknene. Men hadde vi ikke hatt det hadde jeg nok vurdert beyond.

Tror de fleste bærer med seg bilstolen til nyflødt og dermed uteblir nok litt av poenget med rotasjon?

Har en maxi cosi pebble og 2way pearl til samme basen. Ser at den er kommet i ny pro-variant og da er det rotasjon.

Syns dette med bilstoler er forferdelig vanskelig. Orker ikke helt sette meg inn i det, for mangler interessen. Også er det så dyrt at...

Er kanskje litt rar, men foruten om veldig kjappe handleturer har jeg aldri latt mine barn sitte i bilstolen lenger enn nødvendig. Da tar jeg de over i vognbagen selv om de sover. Så har aldri sett poenget med å kunne sette bilstolen på vogna. Mulig jeg som er rar, eller bare høremor på dette punktet? Ser jo at "folk flest" gjør det.

Back
Topp