Jeg begynner å bli litt småstressa med å få på plass bilstol
Var innom butikk i dag som hadde noen bilstol-merker, og fikk en gjennomgang av dem. Men jeg blir ikke klok på hvilken jeg skal velge
Jeg spurte også hun i butikken ang. helning (som jeg har lest om andre plasser), men hun sa at bilstolene der passet i alle biler. Stolene jeg fikk sett på er maxi-cosi, britax og en til jeg ikke husker.
Har lyst på en bilstol med base, som kan roteres. Så er det jo også en fordel at samme base kan brukes til neste bilstol når baby vokser ut av den minste.
Hvilken stol har andre gått for? Det er jo også stor variasjon i pris, ønsker ikke å bli økonomisk ruinert pga bilstol heller
Var innom butikk i dag som hadde noen bilstol-merker, og fikk en gjennomgang av dem. Men jeg blir ikke klok på hvilken jeg skal velge
Jeg spurte også hun i butikken ang. helning (som jeg har lest om andre plasser), men hun sa at bilstolene der passet i alle biler. Stolene jeg fikk sett på er maxi-cosi, britax og en til jeg ikke husker.Har lyst på en bilstol med base, som kan roteres. Så er det jo også en fordel at samme base kan brukes til neste bilstol når baby vokser ut av den minste.
Hvilken stol har andre gått for? Det er jo også stor variasjon i pris, ønsker ikke å bli økonomisk ruinert pga bilstol heller