Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Besafe er sikkert ikke like tunge og kavete som i 2016 kanskje? Følte jeg holdt på å slite meg helt ut med den bilstolenHer blir det enten maxicosi eller besafe da det er den adapteren jeg har til vognen. Gav selvsagt bort babybilstolen da nr 2 var ferdig å bruke denHadde en plan om å stoppe der
![]()
veldig typisk at det skjer når man har gitt bort ting
Vi hadde besafe izi go og maxicosi cabriofix, og maxicosien var lettest, men besafen var sikrest. Cabriofixen har ikke den sidebeskyttelsen dessverre, derfor ser jeg på andre modellere denne gangen.Besafe er sikkert ikke like tunge og kavete som i 2016 kanskje? Følte jeg holdt på å slite meg helt ut med den bilstolen
Og jammen kommer det en tilveldig typisk at det skjer når man har gitt bort ting
![]()

så at det var ett stort utvalg av babystoler på nett, mange som så flotte ut. Deriblant noen av cybex sine nye. Men vil ikke bruke mangfoldige tusen på en bilstol som blir brukt i 4-6 mndHahah herlig! "Suuurprise! Det kommer en til"
Er veldig usikker på hvilken stol vi skal gå for egentlig, men har veeeldig lyst på britax sin![]()
fra 6mnd så har jeg ikke giddet å drasse på stolen,nr 1 var også 9kg når hun var 6mnd så var ekstra tungt å drasse på, så da har vi gått over til bilstol nr 2 Sambo er veldig for at vi skal ha den britax stolen. Tror det var fordi den kan svinges, men må bytte etter en liten stund likevel, og det er flere varianter med svingså at det var ett stort utvalg av babystoler på nett, mange som så flotte ut. Deriblant noen av cybex sine nye. Men vil ikke bruke mangfoldige tusen på en bilstol som blir brukt i 4-6 mndfra 6mnd så har jeg ikke giddet å drasse på stolen,nr 1 var også 9kg når hun var 6mnd så var ekstra tungt å drasse på, så da har vi gått over til bilstol nr 2
![]()
Skjønner godt hva du mener med å ikke bruke så mye på en stol som kun varer 4-6 mnd
Synes også det var det for 7 år sidenJeg har kjøpt besafe izi go, men ja, den er litt tung![]()

Nei det er en hel jungel med bilstoler å velge mellomVi må ha ny bilstol ja. Hadde Cybex Aton til minste for snart 9 år siden, og den var veldig god! Hadde adapter til babyjogger-vogna, som jeg brukte i henting/levering av storebror osv. Så jeg bar lite på den.
Vet ikke helt hvilken stol vi går for nå!