Bilstol

Snm93

Forelsket i forumet
Hei! Er førstegangs og har ikke så peiling på bilstol og hva som er best. Har sett litt på merket britax, men usikker enda. Pga helling på baksetet i bilen er jeg nok avhengig av å ha noe som heter fleksibase.
Har også vurdert sete som kan roteres, men vet ikke om det er noe poeng å ha det på første setet da man likevel har med baby i bilstolen :happy:
Hva har dere? Og hvilket merke/stol er dere mest fornøyd med?

Jeg så ikke behovet for å snu setet, jeg ønsket heller det man kan ta ut en liten del av setet som gjør det lettere å bære med seg, men det er fordi jeg har to større barn som må følges på div. aktiviteter. Så orker ikke ha med hele setet.
Valgte maxi cosi coral :)

Vi har kjøpt Besafe sete, det kan brukes både med og uten base. :)

Vedlegg

• Screenshot_20220419-203457.png
    Screenshot_20220419-203457.png
    780,5 KB · Visninger: 3
Jeg har kjøpt et maxi cosi, som med adaptere kan festes på emmaljunga understellet. Dette syntes jeg iallefall var veldig praktisk med de to første:)

Har volkswagen Touran 2006 mod og volkswagen Amarok 2012 mod og vi gikk for en BeSafe iZi Go Modular X1 i-Size vurderer stol som er roterar når mini er vokst ut av den stolen vi kjøpte nå.
Vi gikk for BeSafe sin fordi den kom best ut i test

Hadde tenkt å bruke den som vi hadde fra de andre, men så er den nesten 13 år gammel så nå bestilte jeg nettopp BeSafe iZi Go Modular X1 i-Size med base. Så kjøper vi kanskje den barnestolen som hører til når den tid kommer.

Back
Topp