Bilstol

MaTe

Glad i forumet
Novemberlykke 2020
HJELP! Har endelig funnet ut at Cybex cloud Z i-Size passer i bilen vår (nissan leaf, 2019 modell). Når jeg nå leter etter adapter for at den skal passe i vår emmaljunga nxt90, finner jeg ingen som passer til akkurat dette merket. Noen som vet bedre enn meg her? Blir så frustrert.
 
Aner ikke, men kan tipse om gruppa Bilstoler på Facebook, det er det mange som vet mye om sånnt :happy:
 
Aner ikke, men kan tipse om gruppa Bilstoler på Facebook, det er det mange som vet mye om sånnt :happy:

Er medlem av gruppa, men vil ikke legge ut noe da jeg ikke vil være offentlig med graviditeten riktig enda.. Så håpte på at noen her hadde erfaringer!
 
Samme som passer maxi cosi passer cybex. Gjorde vertfall det i 2018
 
Satt nettopp å så på babyshop.no, hvis jeg ikke husker helt feil så hadde de der:happy: Søk på Emmaljunga så kommer det opp tilbehør o.l til det merke
 
Cybex, besafe, maxi cosi og recaro bruker alle samme adaptere. Det vil si at du bare søker opp «maxi cosi adapter emmaljunga nxt» så kommer det opp :) ser de er utsolgt de fleste steder, men at de hadde på lager hos kjopbarnevogn.no nå :)
 
Er medlem av gruppa, men vil ikke legge ut noe da jeg ikke vil være offentlig med graviditeten riktig enda.. Så håpte på at noen her hadde erfaringer!
Du kan sende melding til admin der og spørre om de vil spørre for deg :)
 
Back
Topp