Ja, selvfølgelig. Det er jo det første du må sjekke i bilen... Men det er jo gjerne fint at den kan brukes på andre måter ogsåDet viktigste er at hellingen på bilstolen blir 40-45 grader i den aktuelle bilen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, selvfølgelig. Det er jo det første du må sjekke i bilen... Men det er jo gjerne fint at den kan brukes på andre måter ogsåDet viktigste er at hellingen på bilstolen blir 40-45 grader i den aktuelle bilen![]()
De aller fleste butikkene lar deg ta med sete ut for å prøve i bilen, da kan dette sjekkes. En fordel fremfor å kjøpe på nettHusk å sjekke at hellingen blir riktig i bilenhvis ikke hellingen blir 40-45 grader er bilstolen dessverre ubrukelig for dere.
Veldig fornøyd med denne , skal bruke den denne gangen og Liker spesielt godt den store gode solskjermingen / kalesjen... og synes baby sitter godt i den. Meget lett å stramme / løsne på selen. Den er ikke av de letteste stolene , men jeg er super fornøyd.Noen som har erfaring med BeSafe iZi GO x1, er dette en god bilstol?
Vi hadde denne (Stokke sin versjon) til de to første, og var veldig fornøyde. Ungene satt godt oppi, lett å stramme og tilpasse selene, og grei å ha med seg. Tyngre enn maxi-cosi, men følte ikke mine unger satt godt i 3-punktselene der. Vi hadde jo også mulighet til å sette den rett på understellet på vogna.Noen som har erfaring med BeSafe iZi GO x1, er dette en god bilstol?
Høres bra ut, stor mulighet for at det blir denneVeldig fornøyd med denne , skal bruke den denne gangen og Liker spesielt godt den store gode solskjermingen / kalesjen... og synes baby sitter godt i den. Meget lett å stramme / løsne på selen. Den er ikke av de letteste stolene , men jeg er super fornøyd.![]()
Det kan jo være greit å sette rett på understell på vogn ja, så det blir nok gjerne denneVi hadde denne (Stokke sin versjon) til de to første, og var veldig fornøyde. Ungene satt godt oppi, lett å stramme og tilpasse selene, og grei å ha med seg. Tyngre enn maxi-cosi, men følte ikke mine unger satt godt i 3-punktselene der. Vi hadde jo også mulighet til å sette den rett på understellet på vogna.
Jeg ville spurt på generelt forumet, mulig du får fler svar der.HJELP! Har endelig funnet ut at Cybex cloud Z i-Size passer i bilen vår (nissan leaf, 2019 modell). Når jeg nå leter etter adapter for at den skal passe i vår emmaljunga nxt90, finner jeg ingen som passer til akkurat dette merket. Noen som vet bedre enn meg her? Blir så frustrert.
Cybex bruker samme adaptere som maxi-cosi, recaro og besafe. Selv om det ikke står at cybex cloud z er kompatibel, så er den det. Du må bare søke opp maxi cosi bilstoladapter emmaljunga nxt. Fant mange butikker som hadde ved et enkelt google søk.HJELP! Har endelig funnet ut at Cybex cloud Z i-Size passer i bilen vår (nissan leaf, 2019 modell). Når jeg nå leter etter adapter for at den skal passe i vår emmaljunga nxt90, finner jeg ingen som passer til akkurat dette merket. Noen som vet bedre enn meg her? Blir så frustrert.
Cybex bruker samme adaptere som maxi-cosi, recaro og besafe. Selv om det ikke står at cybex cloud z er kompatibel, så er den det. Du må bare søke opp maxi cosi bilstoladapter emmaljunga nxt. Fant mange butikker som hadde ved et enkelt google søk.
https://www.babycare.no/emmaljunga-...6eCC5v1vphX6g12TegHSF4UnHCZ0QKwkaAl-WEALw_wcB Passer ikke denne?HJELP! Har endelig funnet ut at Cybex cloud Z i-Size passer i bilen vår (nissan leaf, 2019 modell). Når jeg nå leter etter adapter for at den skal passe i vår emmaljunga nxt90, finner jeg ingen som passer til akkurat dette merket. Noen som vet bedre enn meg her? Blir så frustrert.