Bilstol

Veslejenta88

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Sensommerbarna 2019
Og nei ikke enda en sånn diskusjon. Men gamle stoler som ikke kan brukes lengre, hva gjør man med dem? Er det noe spesielt de skal kastes i/sorteres eller hvor f gjør man av de. Sitter mest sannsynlig med to stoler snart som skal vekk. Sitter å ser på den en nå. Måtte akutt kjøpe en stol på ferien da den greia på nakkestøtten ikke støttet 3 punkt selen og barnet fikk merker på halsen( hvis noen skjønte det).

Klipp selene og levér på gjenvinningsstasjon :)

Klipp selene og lever på gjenvinning ja :) viktig å klippe selene på gamle/ødelagte stoler da folk går å henter stoler der og bruker de.

Litt vanskelig å klippe på en stol til fremover 3 punkt. Men den andre kan jeg gjøre det med.

Men kom på at miljøstasjonen hos oss er overvåket på dagtid og stengt med porter om natten. Den er overvåket så folk ikke skal plukke i søpla. Er en egen del for gjenbruk ting og da må vi levere det for selv. Så egentlig ikke nødvendig å klippe på stoler med belte heller sånn sett. Får ta de med på en tur dit senere. Det koster en del penger å levere ting der.

Men kom på at miljøstasjonen hos oss er overvåket på dagtid og stengt med porter om natten. Den er overvåket så folk ikke skal plukke i søpla. Er en egen del for gjenbruk ting og da må vi levere det for selv. Så egentlig ikke nødvendig å klippe på stoler med belte heller sånn sett. Får ta de med på en tur dit senere. Det koster en del penger å levere ting der.
Jo klipp. Du vet aldri om de som jobber der vet at det er for gammelt. Mulig de setter det på gjenbruk hvis de har det..

En beltestol kan du slå i stykker med en hammer eller noe, og ta av trekk og ødelegge evt isopor/skumgummi inni.

Jo klipp. Du vet aldri om de som jobber der vet at det er for gammelt. Mulig de setter det på gjenbruk hvis de har det..

En beltestol kan du slå i stykker med en hammer eller noe, og ta av trekk og ødelegge evt isopor/skumgummi inni.
De ansatte kan heller ikke gjøre det. Er to innganger på en måte. Er vi selv som kan sende ting til gjenbruk og ikke de ansatte. De ansatte er der for å ta betalt, hjelpe med tunge ting, hjelpe til med hvor alt skal og passe på at ingen flytter noe som er kastet. Er overvåket med kameraer. En stund siden jeg var der så ikke alt jeg husket i farten. Sliten, gravid og stressa ang kjøp av stoler nå.

De ansatte kan heller ikke gjøre det. Er to innganger på en måte. Er vi selv som kan sende ting til gjenbruk og ikke de ansatte. De ansatte er der for å ta betalt, hjelpe med tunge ting, hjelpe til med hvor alt skal og passe på at ingen flytter noe som er kastet. Er overvåket med kameraer. En stund siden jeg var der så ikke alt jeg husket i farten. Sliten, gravid og stressa ang kjøp av stoler nå.
Ok, her er det de som jobber der som bestemmer hva som skal til gjenbruk og ikke, så tenkte om det var på samme måte :)

Her er alt åpent, men områdert er gjerdet inn da så man kommer ikke inn utenom åpningstid. Men alle har tilgang over alt når det er åpent.

Men hva var det som var problemet? Skjønte ikke helt.

Hvilken beltestol var det? Og hvor gammelt er barnet som skal bruke den?

Og hva kjøpte dere?

Men hva var det som var problemet? Skjønte ikke helt.

Hvilken beltestol var det? Og hvor gammelt er barnet som skal bruke den?

Og hva kjøpte dere?
Det var en tre punkt stol hvor man ikke fikk festet bilens sele til stolen lengre. Da fikk barnet sår på halsen av selen og vi kjøpte nytt. Den andre stolen er en baby stol og orker ikke å gå inne på hvorfor den er ødelagt.

Ødelegg stolen. Samme hvor overvåket ting er klarer folk å stjele, det beviser jo folk gang på gang.

Back
Topp