Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var det jeg og hadde i min tid. Var igrunn ganske så fornøydBlir Maxi Cosi Cabriofix på oss
Jeg er veldig imponert over at det meste er på plass altså! Jeg hadde masse masse i siste liten handlingDet meste er på plass til den lille i magen allerede, men vi har ikke bilstol.
Hvilken bilstol skal dere ha, og hvorfor?
Helt ærlig så blir jeg forvirret av alle disse forskjellige at jeg vet ikke.
Jeg er veldig imponert over at det meste er på plass altså! Jeg hadde masse masse i siste liten handling
Jeg har fått med meg en bilstol som høres lovende ut og det er den man kan vries, slik at det blir lettere for ryggen min. Forutenom det virker de mer eller mindre likeJeg er helt enig!
Jeg har fått med meg en bilstol som høres lovende ut og det er den man kan vries, slik at det blir lettere for ryggen min. Forutenom det virker de mer eller mindre like
Jeg har fått med meg en bilstol som høres lovende ut og det er den man kan vries, slik at det blir lettere for ryggen min. Forutenom det virker de mer eller mindre like
Tror ikke du skal la deg forvirre så mye, alle er jo sikre Vi kjøpte Maxi Cosi Cabriofix til jenta for to år siden fordi det var tilbud på den da, og jeg synes den er helt tipp topp!Helt ærlig så blir jeg forvirret av alle disse forskjellige at jeg vet ikke.
Hmm ja, nå har jeg lite peiling på dette. Så det er mulig den er veldig tung. Men for å være helt ærlig har jeg ingen særlige planer om å drasse rundt på bilstolen heller, uten at det nødvendigvis kan planlegges må undersøke litt nærmere!Vi skal ha stol som kan vries når vi er ferdig med babystol, for skal jo klare å bære stolen også! Babystolen med vridning er tung, såvidt jeg har lest