Bilstol

marley

Elsker forumet
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Novemberlykke 2020
Hvilken bilstol velger du og hvorfor?
 
Cybex (aton q i-size) fordi den får riktig helning i bilen vår og har godt nyfødtinnlegg. Maxi cosi blir for flat. Anbefaler å teste flere modeller i bilen før du bestemmer deg, det viktigste er jo at den er sikker i din bil [emoji4]
 
Vi har besafe izi go etter storesøster. Valgte det fordi det gjorde det godt i tester, og vi kjente andre som også anbefalte det.
 
Hvor har dere kjøpt bilstolen da? Hvis man bør prøve i bilen for å se at den passer må jeg komme meg til en butikk som selger :) Ikke noen her jeg bor, men har mulighet til å kjøre på handletur i i østlandsområde. Noen som vet om en bra butikk?
 
Hvor har dere kjøpt bilstolen da? Hvis man bør prøve i bilen for å se at den passer må jeg komme meg til en butikk som selger :) Ikke noen her jeg bor, men har mulighet til å kjøre på handletur i i østlandsområde. Noen som vet om en bra butikk?

Kommer litt an på hvor du lettest kommer til, men jeg tror både Babybanden (fysisk butikk på Skøyen) og Barnas hus har godt utvalg i alle fall. Evt kanskje du kjenner noen i nærområdet som har et sete du kan låne for å teste? Ideelt burde helningen være ca 45 grader (finnes måleapp til telefonen som sjekker).
 
Vi har cybex aton [emoji4] Valget ble gjort på bakgrunn av tester vi leste og at vi fikk anbefaling fra andre.
 
Maxi cosis pebble plus:) den de anbefalte til meg sist jeg var gravid. Veldig fornøyd både med baby å barn sete.
 
Vi har cybex aton [emoji4] Valget ble gjort på bakgrunn av tester vi leste og at vi fikk anbefaling fra andre.

Vet du om det finnes base til den som passer til Isofix? Vi har Isofix i vår bil og trenger en base som passer til det slik at vi slipper å stroppe fast med belte hver gang. :)
 
Blir cybex aton q her også pga de gode test resultatene på den :)
 
Har både maxi cozy og BeSafe, siden vi har hele tre biler er vi avhengig av å ha to bilseter..
 
Hvilken maxi cosi modell har du, og hvem av de to er du mest fornøyd med?

IMG_8624.jpg

Har denne! Kan ikke si at jeg merker store forskjellen. De to stolene vinner jo best i test om en annen. Fornøyd med begge vi[emoji5]
 
Da har jeg bestilt meg bilsete på salg hos lekmer. Endte opp med maxi cosi rock og familiefix one basen. Håper jeg blir fornøyd, for har en tendens til å angre selv om jeg har brukt mye tid på valget :p Noen andre som har maxi cosi rock og erfaringer med den?
 
Back
Topp