Bilstol

Nordlys

Forumet er livet
Oktoberfruene 2018
Har lett etter tråd angående bilstoler, men finner den ikke igjen :p Så da lager jeg bare en ny, haha!

Hvilken bilstol skal dere ha?
Jeg her sett på maxi-cosi CabrioFix, black diamond. Noen som har denne? Erfaringer? :)

Har Stokke by Besafe izi go x1 etter storebror[emoji4]

Hadde maxicosi sist. Den sto ikkje så bra i bilen, så har gått for en cybex denne gangen. Ellers er maxicosi et greit sete,veldig lett. Men mi satt ikkje bra i da

Hadde Maxi cosi cabrio sist og var veldig fornøyd. Skal ha det denne gangen også.

Kjøpte BeSafe iZi go x1 med isofix-base på barnas hus, da de hadde tilbud[emoji4] den kan jeg også feste på min TFK vogn.

Har kjøpt besafe izi modular som passer med Stokke trailz. [emoji4]

Har maxicosi cabrio etter storebror. Var veldig fornøyd med det :) Greit med et lett sete, når man hadde en tung baby og keisersnitt :p

Vi endte med vognpakke fra Britax og der fulgte også bilstol med. [emoji6]

Har maxi-cosi fra forrigemann(husker ikke hva mer den heter). Angrer oss i hel på den da den er så sykt tung. Sikkert en av de tyngste :(

Britax Baby Safe SHR 2. Følger med Britax S mile 2 vognen i en tilbudspakke, ser ut som den har gjort det greit i tester.

Vi har besafe izi go x1 fra yngste så blir å bruke det igjen. Så har jeg kjøpt et make til tvilling2 :) Har vært veldig fornøyd med det.

Har brukt Maxi cosi Cabriofix til begge de to andre, og vært veldig fornøyd med det (spesielt med at det veier lite, lett å bære ifht mange andre). Har derfor kjøpt det samme denne gang [emoji4]

Har maxi cosi etter første, så fortsetter med det. Hadde ingen innvendinger mot det, men har ikke prøvd noen andre heller [emoji4]

Besafe izi go modular[emoji5]

Har kjøpt Maxi-Cosi Cabriofix da jeg har blitt anbefalt denne av flere kjente

Har cabriofix etter toåringen. Tenkte å bruke det denne gangen også, men skal sjekke hvordan stolen sitter i bilen først. Sist var jeg helt uvitende ang. helling osv, og nå har vi ny bil[emoji85]

Back
Topp