Bilstol

Maxi cosi cabrio fix

Vi hadde cybex aton Q. Vi var veldig fornøyd med den og kommer til å bruke den igjen

Vi har ikke bestemte oss ennå. Jeg synes det er så mye å velge i og så vanskelig å skulle velge :wideyed:

Hvordan fungerer det?
Kommer litt ann på om man har forsinkringer i IF eller ikke. Men det er et fast mnd beløp 139.- tror jeg om man ikke er kunde fra før. Får tilsendt stolen 2 uker ca før termin. Når du må bytte til neste sier du bare fra så får du den også på posten og kan returnere gamle i samme pakke:-) Siste stolen får du til odel og eie.

Vi leide til første snuppa vår for vi hadde litt dårligere råd da. Andre mann kjøpte jeg første til, han arvet så nr 2 setet som vi kjøpte ut for en 1000 lapp av IF. Nå tenkte vi det var like greit å leie igjen. Setene er skikkelig testet og sikre. Kjøper du brukt kan du aldri være helt sikker på alder og bruk.

Kommer litt ann på om man har forsinkringer i IF eller ikke. Men det er et fast mnd beløp 139.- tror jeg om man ikke er kunde fra før. Får tilsendt stolen 2 uker ca før termin. Når du må bytte til neste sier du bare fra så får du den også på posten og kan returnere gamle i samme pakke:-) Siste stolen får du til odel og eie.

Vi leide til første snuppa vår for vi hadde litt dårligere råd da. Andre mann kjøpte jeg første til, han arvet så nr 2 setet som vi kjøpte ut for en 1000 lapp av IF. Nå tenkte vi det var like greit å leie igjen. Setene er skikkelig testet og sikre. Kjøper du brukt kan du aldri være helt sikker på alder og bruk.
Forsinkring = forsikring:-p

https://www.if.no/privat/forsikring/personforsikring/barneforsikring/barn-i-bil/bilstol

Vi skal også å kjøpe Maxi-Cosi cabrio fix. Er bilstoldager (masse tilbud) på barnas hus fra 6.-20. juni så vi tenker å reise og kjøpe denne uken som kommer :)

Last edited:
Har ikke tenkt så mye på bilstoler enda, men er viktig at de kan kobles på barnevognen. Vi får gjøre litt research på både vogner og bilstoler etterhvert

Hørtes jo veldig lurt ut å kunne leie en bilstol. :)

Sjekk også ut vårt underforum "Utstyr" for flere gode tips og erfaringer om bilstol. :)

Maxi-Cosi Cabrio fix her også :) Skal hentes i morgen :)

Back
Topp