Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi skal leie av IF. Det er Besafe som vi har hatt til de to første å![]()
Kommer litt ann på om man har forsinkringer i IF eller ikke. Men det er et fast mnd beløp 139.- tror jeg om man ikke er kunde fra før. Får tilsendt stolen 2 uker ca før termin. Når du må bytte til neste sier du bare fra så får du den også på posten og kan returnere gamle i samme pakkeHvordan fungerer det?
Forsinkring = forsikringKommer litt ann på om man har forsinkringer i IF eller ikke. Men det er et fast mnd beløp 139.- tror jeg om man ikke er kunde fra før. Får tilsendt stolen 2 uker ca før termin. Når du må bytte til neste sier du bare fra så får du den også på posten og kan returnere gamle i samme pakkeSiste stolen får du til odel og eie.
Vi leide til første snuppa vår for vi hadde litt dårligere råd da. Andre mann kjøpte jeg første til, han arvet så nr 2 setet som vi kjøpte ut for en 1000 lapp av IF. Nå tenkte vi det var like greit å leie igjen. Setene er skikkelig testet og sikre. Kjøper du brukt kan du aldri være helt sikker på alder og bruk.