Nei og naive meg bare "nei det ser så teit ut med bilstolen på vognunderstellet, det gidder ikke jeg, jeg klarer jo å bære den!" Idiot...!Hehe ja det ser jeg for megkan ikke tro den var nøye gjennomført,man skal jo ikke løfte så tungt etter fødsel å babyen blir ikke akkorat lettere med ukene som går
![]()


kan pluttselig ha med stolen åveralt 